Art. 5. 1. Koszty związane z realizacją przez Krajowy Ośrodek zadań, o których
mowa w art. 4 ust. 1 pkt 2, są pokrywane ze środków funduszy promocji. Wysokość tych kosztów nie może przekroczyć 3,5% rocznych wpływów na poszczególne fundusze promocji.
2. Minister właściwy do spraw rynków rolnych określi, w drodze
rozporządzenia, rodzaje kosztów związanych z realizacją przez Krajowy Ośrodek
zadań, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 2, pokrywanych ze środków funduszy
promocji oraz sposób i warunki przekazywania i rozliczania tych środków, mając na
względzie zapewnienie prawidłowej obsługi funduszy promocji oraz zasady
gospodarki finansowej Krajowego Ośrodka.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 5

Poprzedni

Art. 4. 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka: 1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających; 2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy prom...

Nastepny

Art. 6. 1. Podmioty określone w: 1) art. 3 ust. 1 dokonują wpłaty na Fundusz Promocji Mleka na podstawie decyzji, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 5, za okresy kwartalne, w terminie 14 dni od dnia...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 02 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka