Art. 4. 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka:
1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji
zarządzających;
2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz
komisji zarządzających;
3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;
4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami
prawa;
5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na
podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia
2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1430).
2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora
Generalnego Krajowego Ośrodka w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się
przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.
Art. 3. 1. Do wpłat na Fundusz Promocji Mleka są obowiązane pierwsze podmioty skupujące w rozumieniu art. 151 rozporządzenia nr 1308/2013, w wysokości 0,001 zł od każdego skupionego przez nie kilogr...
Art. 5. 1. Koszty związane z realizacją przez Krajowy Ośrodek zadań, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 2, są pokrywane ze środków funduszy promocji. Wysokość tych kosztów nie może przekroczyć 3,5% r...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców