Art. 5. 1. Po złożeniu przez klienta reklamacji, zgodnie z wymogami,
o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 1, podmiot rynku finansowego rozpatruje
reklamację i udziela klientowi odpowiedzi w postaci papierowej lub za pomocą
innego trwałego nośnika informacji.
2. Odpowiedź, o której mowa w ust. 1, podmiot rynku finansowego może
dostarczyć pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek klienta.

Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym art. 5

Poprzedni

Art. 4. 1. Podmiot rynku finansowego zamieszcza w umowie zawieranej z klientem następujące informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji: 1) miejsce i formę złożenia reklamacji...

Nastepny

Art. 6. Odpowiedzi, o której mowa w art. 5 ust. 1, należy udzielić bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłani...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
  • Wejscie w życie 11 października 2015
  • Ost. zmiana ustawy 26 maja 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 27 01 2021
Komentarze

Wyszukiwarka