Art. 4. 1. Podmiot rynku finansowego zamieszcza w umowie zawieranej
z klientem następujące informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji:
1) miejsce i formę złożenia reklamacji;
2) termin rozpatrzenia reklamacji;
3) sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.
2. W odniesieniu do klientów, którzy nie zawarli umowy z podmiotem rynku
finansowego, informacje, o których mowa w ust. 1, powinny zostać dostarczone
w ciągu 7 dni od dnia, w którym nastąpiło zgłoszenie roszczeń klienta wobec
podmiotu rynku finansowego.
Art. 3. 1. Reklamacja może być złożona w każdej jednostce podmiotu rynku finansowego obsługującej klientów. 2. Reklamacja może być złożona: 1) w formie pisemnej – osobiście, w jednostce podmiotu ry...
Art. 5. 1. Po złożeniu przez klienta reklamacji, zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 1, podmiot rynku finansowego rozpatruje reklamację i udziela klientowi odpowiedzi w postaci pa...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców