Art. 4. 1. Podmiot rynku finansowego zamieszcza w umowie zawieranej
z klientem następujące informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji:
1) miejsce i formę złożenia reklamacji;
2) termin rozpatrzenia reklamacji;
3) sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.
2. W odniesieniu do klientów, którzy nie zawarli umowy z podmiotem rynku
finansowego, informacje, o których mowa w ust. 1, powinny zostać dostarczone
w ciągu 7 dni od dnia, w którym nastąpiło zgłoszenie roszczeń klienta wobec
podmiotu rynku finansowego.

Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym art. 4

Poprzedni

Art. 3. 1. Reklamacja może być złożona w każdej jednostce podmiotu rynku finansowego obsługującej klientów. 2. Reklamacja może być złożona: 1) w formie pisemnej – osobiście, w jednostce podmiotu ry...

Nastepny

Art. 5. 1. Po złożeniu przez klienta reklamacji, zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 1, podmiot rynku finansowego rozpatruje reklamację i udziela klientowi odpowiedzi w postaci pa...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
  • Wejscie w życie 11 października 2015
  • Ost. zmiana ustawy 26 maja 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 27 01 2021
Komentarze

Wyszukiwarka