Wyślij im odstąpienie od umowy na podstawie ustawy o prawach konsumenta. I nie odbieraj żadnej przesyłki, bo po wykonaniu przez nich umowy tracisz prawo do odstąpienia. Poczytaj w/w ustawę. Poza tym tak na prawdę byli zobowiązani poinformować cię o przysługujących ci prawach. Liczą, że po wykonaniu usługi stracisz swoje prawa. Art. 7. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w ustawie.
Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ustawy są
nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy. Art. 17. 1. Jeżeli umowa zawierana na odległość, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, nakłada na konsumenta obowiązek zapłaty, przedsiębiorca ma obowiązek dostarczyć konsumentowi w sposób jasny i widoczny, bezpośrednio przed złożeniem przez konsumenta zamówienia, informacji, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1, 5, 16 i 17.
2. Przedsiębiorca zapewnia, aby konsument w momencie składania zamówienia
wyraźnie potwierdził, że wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
3. Jeżeli do złożenia zamówienia używa się przycisku lub podobnej funkcji,
muszą być one oznaczone w łatwo czytelny sposób słowami „zamówienie z
obowiązkiem zapłaty” lub innego równoważnego jednoznacznego sformułowania.
4. Jeżeli przedsiębiorca nie spełnia wymagań określonych w ust. 2 lub 3, umowa
nie zostaje zawarta.
Art. 34. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że
przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o
konieczności poniesienia tych kosztów.