Art. 101. 1. Prezes Funduszu lub co najmniej trzech członków Rady Funduszu
może żądać zwołania posiedzenia Rady Funduszu, podając proponowany porządek
obrad. Przewodniczący Rady Funduszu zwołuje posiedzenie nie później niż
w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.
2. Jeżeli przewodniczący Rady Funduszu nie zwoła posiedzenia zgodnie z ust. 1,
wnioskodawca może wystąpić do ministra właściwego do spraw zdrowia z wnioskiem
o zwołanie posiedzenia, podając przyczynę, datę, miejsce i proponowany porządek obrad.

Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych art. 101

Poprzedni

Art. 100. 1. Do zadań Rady Funduszu należy: 1) kontrolowanie bieżącej działalności Funduszu we wszystkich dziedzinach jego działalności; 2) uchwalanie: a) planu pracy Funduszu na dany rok, b) rze...

Nastepny

Art. 102. 1. Działalnością Funduszu kieruje Prezes Funduszu, który reprezentuje Fundusz na zewnątrz. 2. Prezesa Funduszu powołuje minister właściwy do spraw zdrowia spośród osób wyłonionych w drodz...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • Wejscie w życie 1 października 2004
  • Ost. zmiana ustawy 16 kwietnia 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 03 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka