Dzień dobry, Posiadam sklep internetowy z odzieżą. Klient odebrał paczkę za pobraniem i wysłał mi wiadomość, że wysłałam rozpruta sukienkę. Co jest niezgodne z prawdą.
Co w takiej sytuacji?
anonim cytuj
04-12-2020
Jeśli klient skorzysta z rękojmi to jest domniemanie, że wada produktu istniała przed zakupem, Jeśli nie uzna Pani reklamacji to sprawa trafi zapewne do rzecznika konsumentów lub/i do sądu
anonim cytuj
04-12-2020
Niestety najlepiej zwrócić mu pieniądze dla świętego spokoju. Chyba że ma Pani monitoring i dowód na to, że w momencie wysyłki produkt nie miał wady. Jeśli monitoringu nie ma to słowo przeciwko słowu. Może Pani odrzucić reklamację z powodu uszkodzenia mechanicznego ale czy warto?
Witam
Proszę o poradę, 15 lat temu rodzice kupili mi małe używane mieszkanie w bloku 29,6 M2.
Brat dołożył do niego 90 tyś.
A w zamian dostał dom rodzinny z wielkim ogrodem i hektary pola.
W tym domu mieszkali rodzice, tata zmarł dawno, mama rok temu. Brat mieszka w kamienicy żony ulicę obok domu rodzinnego.
Jest jeszcze siostra, której wcześniej niż mi też kupili malutkie mieszkanko w innym mieście. Myślę, że nic więcej nie dostała.
Ja m...
Mamy w pracy pewien problem. Otóż skierowaliśmy do Prezesa zarządu pismo dotyczące pracownika, który nie przestrzega norm życia społecznego. Pismo podpisane przez kilka osób zostało skierowane do Zarządu, ale Zarząd udostępnił treść pisma osobom trzecim, tj. jemu, kierownikowi będącego jednocześnie przewodniczącym OPZZ. I od tego momentu zaczęła się awantura. Czy Prezes popełnił wykroczenie służbowe, udostępniając autorów pisma?...
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: