Art. 59. 1. Rozkład czasu pracy w tygodniu oraz jego wymiar w poszczególnych
dniach tygodnia ustala Główny Inspektor Pracy.
2. Pracownikowi Państwowej Inspekcji Pracy za pracę wykonywaną na
polecenie przełożonego poza normalnymi godzinami pracy przysługuje czas wolny
w tym samym wymiarze, z tym że czas wolny może być, na wniosek pracownika,
udzielony w okresie bezpośrednio poprzedzającym urlop wypoczynkowy lub po jego zakończeniu.
3. Pracownikom Państwowej Inspekcji Pracy zatrudnionym na stanowiskach
kierowniczych przysługuje wolny czas za pracę poza normalnymi godzinami pracy
wykonywaną w porze nocnej oraz w niedzielę lub święto.

Ustawa o Państwowej Inspekcji Pracy art. 59

Poprzedni

Art. 58. 1. Czas pracy pracowników Państwowej Inspekcji Pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i średnio 40 godzin tygodniowo w przyjętym okresie rozliczeniowym nie dłuższym niż 3 miesiące. 2....

Nastepny

Art. 60. Pracownik Państwowej Inspekcji Pracy zostaje z mocy prawa zawieszony w pełnieniu obowiązków służbowych w razie tymczasowego aresztowania do czasu wygaśnięcia stosunku pracy, chyba że wcześn...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy
  • Wejscie w życie 1 lipca 2007
  • Ost. zmiana ustawy 22 grudnia 2018
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 25 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka