Art. 43. 1. Centralny Rejestr Pielęgniarek i Położnych prowadzi Naczelna Rada
Pielęgniarek i Położnych.
2. Rejestr, o którym mowa w ust. 1, jest prowadzony w formie elektronicznej,
w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie, zniszczenie lub dostęp osób
nieupoważnionych.
3. W rejestrze, o którym mowa w ust. 1, są gromadzone dane pielęgniarek
i położnych posiadających prawo wykonywania zawodu pielęgniarki lub położnej.
4. Dane, o których mowa w ust. 3, są gromadzone i aktualizowane na podstawie
danych wpisanych do rejestrów prowadzonych przez okręgowe rady pielęgniarek
i położnych i przekazywanych na podstawie art. 48 ust. 7.
5. Dane pielęgniarek i położnych, których prawo wykonywania zawodu
wygasło, są usuwane z rejestrów, o których mowa w ust. 3 i 4, po upływie 15 lat od
dnia wygaśnięcia prawa wykonywania zawodu.
Art. 42. 1. Prawo wykonywania zawodu albo ograniczone prawo wykonywania zawodu wygasa w przypadku: 1) śmierci; 2) zrzeczenia się prawa wykonywania zawodu; 3) utraty prawa wykonywania zawodu w wyni...
Art. 44. 1. Rejestr, o którym mowa w art. 43 ust. 1, zawiera następujące dane pielęgniarki lub położnej: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) nazwisko rodowe; 3) imiona rodziców; 4) płeć; 5) miejsce ...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców