Art. 41. 1. Szef Służby Cywilnej określa i publikuje w Biuletynie Kancelarii
wzór zgłoszenia do postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników służby cywilnej
ubiegających się o mianowanie oraz wzór wniosku o mianowanie dla absolwentów
Krajowej Szkoły Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Lecha Kaczyńskiego.
2. Szef Służby Cywilnej, w terminie 14 dni od opublikowania ustawy
budżetowej, podaje do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w Biuletynie
Kancelarii maksymalną liczbę nowych mianowań w danym roku.

Ustawa o służbie cywilnej art. 41

Poprzedni

Art. 40. O uzyskanie mianowania w służbie cywilnej może ubiegać się osoba, która: 1) jest pracownikiem służby cywilnej; 2) posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie cywilnej lub uzyskała zg...

Nastepny

Art. 42. 1. Pracownik służby cywilnej kieruje do Szefa Służby Cywilnej zgłoszenie do postępowania kwalifikacyjnego. Zgłoszenie do postępowania kwalifikacyjnego w danym roku kalendarzowym składa się ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Wejscie w życie 24 marca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 01 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka