Art. 36. 1. W przypadku utraty dokumentu zezwolenia, broker ubezpieczeniowy
lub broker reasekuracyjny mogą wystąpić do organu nadzoru z pisemnym wnioskiem
o wydanie jego duplikatu.
2. Organ nadzoru wystawia duplikat na podstawie posiadanych dokumentów.
3. Duplikat wystawia się na druku odpowiadającym dokumentowi zezwolenia.
Na pierwszej stronie u góry należy umieścić wyraz „DUPLIKAT”. Pod tekstem należy
dodać wyrazy „oryginał podpisali” i wymienić nazwiska osób, które podpisały
oryginał zezwolenia, albo stwierdzić nieczytelność podpisów oraz zamieścić datę
wydania duplikatu i opatrzyć okrągłą pieczęcią urzędową. Duplikat podpisuje osoba
upoważniona przez organ nadzoru.
4. Informację o wydaniu duplikatu zezwolenia umieszcza się w aktach.

Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń art. 36

Poprzedni

Art. 35. Zezwolenie zawiera: 1) imię lub imiona i nazwisko oraz adres miejsca zamieszkania osoby fizycznej oraz firmę, pod którą osoba fizyczna wykonuje działalność gospodarczą, a w przypadku osoby...

Nastepny

Art. 37. Broker ubezpieczeniowy i broker reasekuracyjny informują organ nadzoru o zmianach stanu faktycznego i prawnego dotyczących ich i wykonywanej przez nich działalności w zakresie art. 34, w te...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń
  • Wejscie w życie 23 luty 2018
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 31 10 2020
Komentarze

Wyszukiwarka