Art. 30. 1. Tworzenie i rozpowszechnianie regionalnych programów telewizji
publicznej należy do terenowych oddziałów spółki, o której mowa w art. 26 ust. 2.
2. Statut spółki określa zakres działania i zadania terenowego oddziału spółki.
3. Terenowym oddziałem spółki kieruje dyrektor powoływany przez zarząd
spółki za zgodą Rady Mediów Narodowych.
4. Organem opiniodawczo-doradczym dyrektora terenowego oddziału spółki jest
rada programowa oddziału.
4a. Powołując rady programowe oddziałów emitujących programy w językach
mniejszości narodowych i etnicznych oraz języku regionalnym, dyrektorzy oddziałów
uwzględnią kandydatów zgłaszanych przez organizacje społeczne mniejszości
narodowych i etnicznych oraz społeczności posługującej się językiem regionalnym.
5. Rada Mediów Narodowych, na wniosek zarządu spółki, po zasięgnięciu opinii
dyrektorów terenowych oddziałów, określi minimalny udział audycji tworzonych
przez terenowe oddziały spółki w poszczególnych programach ogólnokrajowych.
6. (uchylony)

Art. 30a. 1. Przepisy dotyczące programów dla odbiorców za granicą stosuje się
odpowiednio do programu TV Polonia.
2. Organem opiniodawczo-doradczym w sprawach tworzenia
i rozpowszechnienia programu TV Polonia jest rada programowa TV Polonia.

Ustawa o radiofonii i telewizji art. 30

Poprzedni

Art. 29. 1. (uchylony) 1a. W walnym zgromadzeniu mają prawo uczestniczyć także członkowie Rady Mediów Narodowych. 1b. Zmiana statutu spółki następuje na wniosek lub za uprzednią zgodą Rady Mediów ...

Nastepny

Art. 31. 1. Przychodami spółek, o których mowa w art. 26 ust. 2 i 3, są przychody pochodzące z: 1) z opłat abonamentowych, odsetek za zwłokę w ich uiszczaniu oraz kar za używanie niezarejestrowanych...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji
  • Wejscie w życie 1 marca 1993
  • Ost. zmiana ustawy 10 marca 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 10 12 2020
Komentarze

Wyszukiwarka