Art. 1. Ustawa reguluje tworzenie, zadania, zasady finansowania, organizację
i funkcjonowanie funduszy promocji produktów rolno-spożywczych, zwanych dalej
„funduszami promocji”.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 1

Nastepny

Art. 2. 1. W celu wspierania marketingu rolnego, wzrostu spożycia i promocji produktów rolno-spożywczych tworzy się następujące fundusze promocji: 1) Fundusz Promocji Mleka; 2) Fundusz Promocji Mię...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 02 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka