Dziękuję za odpowiedź, parę dni temu wysłałem "Wezwanie do podjęcia działania przez Zamawiającego", powołując się na artykuły KC 640 i 639. Awizo nie jest odbierane z poczty, zakładam, ze stan ten się nie zmieni. Jakie są kolejne kroki, żeby odzyskać pieniądze?
To, o czym pisze w 639 kc. Z tym, że teraz zależy jedynie od umowy, ile zamawiający może odliczyć tego, co Ty "zaoszczędziłeś" na odstąpieniu od umowy z powodu zamawiającego.
Dzięki za odpowiedź. Zamawiająca odpisała dopiero dziś. Napisała, że dzieło nie spełnia jej wytycznych (wiele z nich było jawnie sprzecznych z naszymi wcześniejszymi ustaleniami, np. stwierdziła, że SAMOWOLNIE opublikowałem sklep bez jej akceptacji, kiedy sama o to prosiła, gdyż chodziło o to, żeby sklep posiwiał trochę online, by zyskał akceptację pośrednika płatności przelewy24), a dane do podpięcia jej konta pod przelewy24 (ten login miała mi wysłać razem z reszta dokumentacji) są ogólnie dostępne na stronie przelewów i nie wymagają logowania Pisała też o innych aspektach estetycznych o których nigdy wcześniej nie rozmawialiśmy. Współpraca nie wróży moim zdaniem dobrze i chciałbym odstąpić od umowy. Jak to zrobić najlepiej? Czy grozi mi taka sytuacja że zatrudni ona kogoś do dokończenia dzieła, kto weźmie więcej i będę musiał oddać jej różnicę?