zbiorowy pozew za PPV - clout mma

Witam,

potrzbuje podpowiedzi. kilka dni temu odbyla sie gala clut mma. wykupilem PPV, zaplacilem chyba 44 zł, albo cos takiego, a pozniej okazalo sie ze przez 80% transmicji nie bylem w stanie nic zrobic. co chwile wyskakiwaly na stronie z playerem inne komunikaty. raz error 403, raz jakis inny, innym razem w ogole nie bylem w stanie sie zalogowac. juz nie chodzi o te pieniadze, tylko ja po prostu kupe nerwow stracilem. bardzo kibicowalem, mialem kupon obstawiony na zawodnikow i nie wiedzialem co sie dzieje. do tego jeszczze kupon nie wpadl wiec dodatkowe nerwy, ale to juz poza tematem. takze chcialbym najlepiej zwrot pieniedzy i jakies symboliczne odszkodowanie za to, ze nie bylem w stanie obejrzec walk w spokoju na zywo. obejrzalem je na nastepny dzien z powtorki ale to juz nie to samo jak zna sie wynik. co robic? ludzie doradzcie konkretnie, jakis pozew? czy pismo do federacji? ale pismo na pewno oleją bo pomysla ze zadne kroki prawne nie zostaną wystosowane, w zwiazku z czym chce przejsc do konkretow i od razu wyslac jakies pismo za naruszenie dobr osobistych albo wlasnego regulaminu, bo uslugi mi nie dostarczyli
anonim cytuj
08-08-2023
co robic? ludzie doradzcie konkretnie, jakis pozew? czy pismo do federacji? ale pismo na pewno oleją bo pomysla ze zadne kroki prawne nie zostaną wystosowane, w zwiazku z czym chce przejsc do konkretow i od razu wyslac jakies pismo za naruszenie dobr osobistych albo wlasnego regulaminu, bo uslugi mi nie dostarczyli


Jeśli zakupiłeś dostęp do usługi (w tym przypadku PPV) i usługa nie została dostarczona w sposób zgodny z oczekiwaniami, przysługują Ci pewne prawa.

Oto co można zrobić:

1. Sprawdzić regulamin usługi
W pierwszej kolejności warto zapoznać się z regulaminem, jaki obowiązywał przy zakupie dostępu do transmisji. Regulamin powinien zawierać informacje na temat możliwości reklamacji i zwrotów w przypadku problemów technicznych z dostępem do transmisji.

2. Wysłać reklamację
Należy wysłać do organizatora oficjalną reklamację z opisem problemu. W reklamacji warto podać dokładne informacje o zakupie, a także opis zaistniałych problemów. Zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzecz bez wad. Jeśli usługa nie została dostarczona zgodnie z opisem lub nie spełniała standardów, masz prawo żądać naprawienia błędu, wymiany na nową usługę, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy.

3.Skorzystanie z mediacji lub pozasądowego rozwiązania sporów
W przypadku braku odpowiedzi lub negatywnej decyzji organizatora, można skorzystać z mediacji lub pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich. Te formy rozstrzygnięcia sporu są zwykle szybsze i tańsze niż proces sądowy.

4. Pozew zbiorowy
Jeżeli problem dotyczył większej liczby konsumentów, istnieje możliwość złożenia pozwu zbiorowego. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, pozew zbiorowy może być wytoczony w imieniu grupy konsumentów przez jednego z nich lub przez organizację konsumencką. Ważne jest jednak, aby konsument zgłaszający się do udziału w pozwie zbiorowym spełniał wymogi określone w art. 492¹ Kodeksu cywilnego.

W każdym przypadku ważne jest, aby działać szybko i zgromadzić wszystkie niezbędne dowody, takie jak potwierdzenie zakupu czy zrzuty ekranu z komunikatami błędów.
 
anonim cytuj
08-08-2023
tylko ze ja slyszalem ze oni podobno od razu zaczeli wszystkie te regulaminy modyfikować, i ten regulamin ktory teraz jest na stronie nie jest taki sam jak ten na ktory ja wyrazilem zgode.

jesli ktos jest w posiadaniu oryginalnego regulaminu niech go gdzies udostepni, nie chce podawac swojego emaila tutaj bo nie chce zeby mnie zaczal ktos jechac za wyciaganie argumentow prawnych przeciwko wielkiej organizacji, ale zrozumcie tez mnie, ja nie jestem atakujacym tylko oszukanym
 
anonim cytuj
08-08-2023
potrzbuje podpowiedzi. kilka dni temu odbyla sie gala clut mma. wykupilem PPV...


Jeśli zakupiłeś usługę, która nie została dostarczona zgodnie z umową, masz prawo do dochodzenia swoich praw jako konsument. W świetle polskiego prawa, zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego, sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć rzecz bez wad. Jeśli transmisja nie odbyła się zgodnie z opisem, możesz żądać naprawienia błędu, wymiany na nową usługę, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy.

Jeśli zakupiłeś dostęp do usługi (w tym przypadku PPV) i usługa nie została dostarczona w sposób zgodny z oczekiwaniami, przysługują Ci pewne prawa.


Dokładnie tak, masz szereg praw jako konsument. W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na regulamin, z którym się zgodziłeś przy zakupie. Jeśli organizator zmienił regulamin po Twoim zakupie, to nadal obowiązuje Cię ten, który był aktualny w momencie zakupu.

tylko ze ja slyszalem ze oni podobno od razu zaczeli wszystkie te regulaminy modyfikować, i ten regulamin ktory teraz jest na stronie nie jest taki sam jak ten na ktory ja wyrazilem zgode.


Jeśli posiadasz kopię regulaminu, który obowiązywał w momencie zakupu usługi, będzie to bardzo cenne w ewentualnym dochodzeniu swoich praw. Jeżeli nie masz takiej kopii, warto poszukać wsparcia wśród innych użytkowników, którzy mogą posiadać stary regulamin.

Jeżeli liczba osób poszkodowanych przez niewłaściwą realizację usługi jest znacząca, możecie rozważyć pozwów zbiorowy. Zgodnie z art. 492¹ Kodeksu cywilnego, możliwe jest wytoczenie takiego pozwu w imieniu grupy konsumentów przez jednego z nich lub przez organizację konsumencką.

W każdej sytuacji ważne jest, aby działać szybko i zachować wszystkie dowody związane z zakupem i problemami z usługą, takie jak potwierdzenie zakupu czy zrzuty ekranu z komunikatami błędów.
+1  
anonim cytuj
08-08-2023
Wklejam szablon wzoru pozwu, ale to i tak by nic nie dało, także...

Sąd Okręgowy w [Miasto Sądu]

Wydział [odpowiedni wydział sądu]

[Imię i Nazwisko Reprezentującego lub Organizacji Konsumenckiej]
ul. [Adres]
[Miasto, Kod Pocztowy]

przeciwko

[Pełna nazwa firmy dostarczającej usługę PPV]
ul. [Adres siedziby firmy]
[Miasto, Kod Pocztowy]

Pozew zbiorowy

[Imię i Nazwisko Reprezentującego lub Organizacji Konsumenckiej], w imieniu grupy konsumentów zakupujących dostęp do transmisji PPV na galę Clout MMA 1, wnoszę o:

Stwierdzenie, że [Nazwa firmy dostarczającej usługę PPV] nie dostarczyła usługi zgodnie z umową.
Nakazanie firmie [Nazwa firmy dostarczającej usługę PPV] zwrotu pieniędzy wszystkim konsumentom za niedostarczenie usługi zgodnie z umową.
Przyznanie zadośćuczynienia za krzywdę wskutek niemożności oglądania transmisji na żywo.
UZASADNIENIE

W dniu [Data zakupu PPV], grupa konsumentów zakupiła dostęp do transmisji PPV gala Clout MMA za kwotę [kwota]. Niemniej jednak, wielu z nich napotkało problemy techniczne podczas próby oglądania transmisji, w tym błędy takie jak "error 403" oraz trudności z logowaniem.

Zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego, sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzecz bez wad. Ponieważ transmisja nie odbyła się zgodnie z opisem i oczekiwaniami konsumentów, [Nazwa firmy dostarczającej usługę PPV] naruszyła swoje zobowiązania wynikające z umowy.

DOWODY

1. Dowody zakupu dostępu do transmisji PPV przez konsumentów.
2. Zrzuty ekranu i inne dowody błędów technicznych podczas transmisji.
3. Świadectwa konsumentów dotyczące problemów z dostępem.
4. Proszę Sąd o rozpoznanie sprawy w trybie pilnym.

Z poważaniem,
[Imię i Nazwisko Reprezentującego lub Organizacji Konsumenckiej]
 
anonim cytuj
08-08-2023
Zakup dostępu do transmisji PPV stanowi umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną. Strony (konsument i usługodawca) są związane postanowieniami umowy oraz ewentualnym regulaminem. Usługodawca jest zobowiązany dostarczyć usługę zgodnie z jej opisem oraz zgodnie z oczekiwaniami konsumenta, które wynikają z charakteru usługi i z treści umowy.
Konsument ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące nienależytego wykonania usługi. Ważne jest, aby zgłosić reklamację w terminie oraz dostarczyć wszystkie niezbędne informacje dotyczące problemu.
Jeśli organizator dokonał zmian w regulaminie po zakupie przez konsumenta, to dla konsumenta obowiązujące są postanowienia regulaminu obowiązującego w chwili zakupu.

Ważne jest, aby gromadzić dowody na nieprawidłowości w świadczeniu usługi, takie jak zrzuty ekranu, potwierdzenia zakupu, ewentualne korespondencje z usługodawcą czy inne dowody potwierdzające zakłócenia w transmisji.
Należy mieć na uwadze terminy przedawnienia roszczeń. W przypadku roszczeń z tytułu nieprawidłowego wykonania umowy o świadczenie usług termin przedawnienia wynosi z reguły dwa lata od dnia, w którym roszczenie stało się wymagalne.
Aby wytoczyć pozew zbiorowy, trzeba spełnić określone warunki, takie jak min. udowodnienie, że roszczenia grupy konsumentów mają ten sam podstaw prawny. Warto zwrócić uwagę na koszty związane z ewentualnym postępowaniem sądowym oraz koszty reprezentacji prawnej.
Oprócz tradycyjnego postępowania sądowego warto rozważyć alternatywne metody rozwiązywania sporów, takie jak mediacja czy arbitraż.

W każdej sytuacji warto dokładnie analizować dostępne dokumenty oraz gromadzić wszelkie dowody.
 
anonim cytuj
08-08-2023
kolejny clout i znowu nie dziala player.....
 
anonim cytuj
28-10-2023

Sugerowane Tematy

Niezapłacony czynsz, wypowiedzenie najmu.
Witam, od 2 miesięcy zalegam z czynszem w prywatnej kamienicy dostałem pisemne wypowiedzenie najmu bez uprzedniego pisma o uregulowanie płatności w ciągu miesiąca i odłączono mi gaz czy tak można?...
Ile czeka się na rozpatrzenie wniosku o warunkowe umorzenie postępowania?
Witam, czy ktoś może się orientuje ile czasu czeka się na rozpatrzenie wniosku o warunkowe umorzenie postępowania, i czy tj. rozprawa sądowa czy posiedzenie Sądu?...
udzielenie pożyczki znajomej osobie
Witam. Sytuacja związana jest z udzieleniem pożyczki pieniężnej osobie, którą znam lecz nie spisywaliśmy żadnego dokumentu potwierdzającego, że pieniądze mu przekazałem. Jedyne co mam to rozmowy na aplikacji Messenger (kwota pożyczki, termin spłaty oraz kwotę jaką miał spłacić). Dłużnik ma już około 1.5 miesiąca spóźnienia i raczej nie kwapi się do oddania mimo, że często pisze o spłaceniu pożyczki tego samego dnia. Czy jest jakaś realna szansa n...
Jak ostrzec przed nieudciwym najemcą
Czy na grupie FB można ostrzec innych przed nieuczciwym najemcą (wstawiając link do jego profilu), który nie zapłacił za kilka miesięcy, za aktualny wynajem i szuka kolejnego miejsca pod wynajem?...

Wyszukiwarka