Art. 3. Do rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych stosuje się
przepisy prawa prasowego, o ile ustawa nie stanowi inaczej.

Art. 3a. 1. Dostawcy usług medialnych, mając na uwadze realizację
obowiązków określonych w ustawie, w szczególności w art. 14a, art. 16b ust. 3a,
art. 18a, art. 47e i art. 47g, mogą tworzyć i przystępować do kodeksów dobrych
praktyk w rozumieniu ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu
nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2070).
2. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, działając w zakresie audiowizualnych
usług medialnych na żądanie, we współpracy z ministrem właściwym do spraw
informatyzacji inicjuje, wspiera i promuje powstawanie kodeksów dobrych praktyk,
o których mowa w ust. 1.

Ustawa o radiofonii i telewizji art. 3

Poprzedni

Art. 2. 1. Prawo rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych przysługuje jednostkom publicznej radiofonii i telewizji oraz osobom fizycznym, osobom prawnym i osobowym spółkom handlowym, kt...

Nastepny

Art. 4. W rozumieniu ustawy: 1) usługą medialną jest usługa w postaci programu albo audiowizualnej usługi medialnej na żądanie, za którą odpowiedzialność redakcyjną ponosi jej dostawca i której pod...

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji
  • Wejscie w życie 1 marca 1993
  • Ost. zmiana ustawy 10 marca 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 10 12 2020
Komentarze

Wyszukiwarka