Art. 3. Do rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych stosuje się
przepisy prawa prasowego, o ile ustawa nie stanowi inaczej.
Art. 3a. 1. Dostawcy usług medialnych, mając na uwadze realizację
obowiązków określonych w ustawie, w szczególności w art. 14a, art. 16b ust. 3a,
art. 18a, art. 47e i art. 47g, mogą tworzyć i przystępować do kodeksów dobrych
praktyk w rozumieniu ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu
nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2070).
2. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, działając w zakresie audiowizualnych
usług medialnych na żądanie, we współpracy z ministrem właściwym do spraw
informatyzacji inicjuje, wspiera i promuje powstawanie kodeksów dobrych praktyk,
o których mowa w ust. 1.
Art. 2. 1. Prawo rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych przysługuje jednostkom publicznej radiofonii i telewizji oraz osobom fizycznym, osobom prawnym i osobowym spółkom handlowym, kt...
Art. 4. W rozumieniu ustawy: 1) usługą medialną jest usługa w postaci programu albo audiowizualnej usługi medialnej na żądanie, za którą odpowiedzialność redakcyjną ponosi jej dostawca i której pod...
Powiązania
Powiązane orzeczenia (1) I ACa 89/17 Wyrok SA w Białymstoku z 14 lipca 2017 r. w sprawie o ochronę dóbr osobistych i zapłatę.Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców