Art. 31. 1. Dyrektor generalny urzędu niezwłocznie po przeprowadzonym
naborze upowszechnia informację o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu
powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1) nazwę i adres urzędu;
2) określenie stanowiska pracy;
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Ustawa o służbie cywilnej art. 31

Poprzedni

Art. 30. 1. Sporządza się protokół z przeprowadzonego naboru. 2. Protokół zawiera: 1) określenie stanowiska pracy, na które był przeprowadzany nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejs...

Nastepny

Art. 32. Członek komisji, o której mowa w art. 30 ust. 2 pkt 5, ma obowiązek zachowania w tajemnicy, uzyskanych w trakcie naboru, informacji o kandydatach.

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Wejscie w życie 24 marca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 01 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka