Art. 24. 1. Do zadań zgromadzenia, o którym mowa w art. 23, należy:
1) wymiana doświadczeń w zakresie organizacji i funkcjonowania kolegiów,
a także ich działalności orzeczniczej;
2) opiniowanie projektów aktów prawnych w szczególności dotyczących kolegiów
i postępowania administracyjnego;
3) określenie zasad organizacji prac zgromadzenia oraz podejmowanie uchwał
w innych istotnych sprawach dotyczących kolegiów.
2. Obsługę zgromadzenia zapewnia, każdorazowo, biuro kolegium, w którego
siedzibie odbywa się posiedzenie zgromadzenia.

Ustawa o samorządowych kolegiach odwoławczych art. 24

Poprzedni

Art. 23. Zgromadzeni na wspólnym posiedzeniu prezesi kolegiów tworzą, z mocy prawa, Krajową Reprezentację Samorządowych Kolegiów Odwoławczych.

Nastepny

Art. 25. W ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 1980 r. Nr 9, poz. 26 i Nr 27, poz. 111, z 1982 r. Nr 7, poz. 55 i Nr 45, poz. 289, z 1983 r. Nr 41, po...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 12 października 1994 r. o samorządowych kolegiach odwoławczych
  • Wejscie w życie 5 grudnia 1994
  • Ost. zmiana ustawy 1 czerwca 2017
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 29 01 2021
Komentarze

Wyszukiwarka