Art. 18. 1. Prezes Urzędu albo podmiot certyfikujący rozpatruje wniosek
o certyfikację i w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od dnia złożenia wniosku zgodnego z art. 17, po zbadaniu spełniania kryteriów certyfikacji, zawiadamia wnioskodawcę o dokonaniu albo odmowie dokonania certyfikacji.
2. Wniosek złożony do Prezesa Urzędu, niezawierający informacji, o których
mowa w art. 17 ust. 1 pkt 1, pozostawia się bez rozpoznania. Jeżeli wniosek nie
zawiera informacji, o których mowa w art. 17 ust. 1 pkt 2 lub 3, lub nie spełnia
wymagań, o których mowa w art. 17 ust. 2 lub 3, Prezes Urzędu wzywa
wnioskodawcę do ich uzupełnienia wraz z pouczeniem, że ich nieuzupełnienie
w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku
bez rozpoznania.
Art. 17. 1. Wniosek o certyfikację zawiera co najmniej: 1) nazwę podmiotu ubiegającego się o certyfikację albo jego imię i nazwisko oraz wskazanie adresu jego siedziby, adresu miejsca prowadzenia dz...
Art. 19. Przed dokonaniem certyfikacji albo odmową dokonania certyfikacji podmiot certyfikujący informuje Prezesa Urzędu o planowanym dokonaniu albo planowanej odmowie dokonania certyfikacji.
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców