Art. 12. 1. Do zadań komisji zarządzających należy:
1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec
ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji
publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;
2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu
promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb
przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust.
1 pkt 1 i 2;
3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji
celów, o których mowa w art. 2;
4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;
5) uchwalenie regulaminu danej komisji;
6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.
2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.
3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane
ze środków poszczególnych funduszy promocji.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 12

Poprzedni

Art. 11. 1. Członków komisji zarządzających powołuje i odwołuje minister właściwy do spraw rynków rolnych. 2. W skład komisji zarządzającej powołuje się osobę, która nie została skazana prawomocnym...

Nastepny

Art. 13. 1. Komisje zarządzające przekazują ministrowi właściwemu do spraw rynków rolnych: 1) regulamin danej komisji; 2) zasady gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji i plan...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 02 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka