Art. 11. Prezes UKE wykreśla wpis z rejestru:
1) na wniosek operatora pocztowego;
2) z urzędu w przypadku:
a) stwierdzenia zakończenia wykonywania działalności gospodarczej lub
zaprzestania wykonywania działalności pocztowej w przypadku innym niż
zawieszenie wykonywania tej działalności,
b) wydania decyzji o zakazie wykonywania działalności pocztowej objętej
wpisem do rejestru,
c) wydania prawomocnego orzeczenia sądu o zakazie wykonywania
działalności pocztowej objętej wpisem do rejestru,
d) uzyskania informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej albo Krajowego Rejestru Sądowego o wykreśleniu operatora
pocztowego,
e) niewypełnienia przez operatora pocztowego obowiązku informacyjnego, o
którym mowa w art. 43 ust. 1 lub 5a, przez dwa kolejne lata.

Art. 11a. Operator pocztowy, którego wykreślono z rejestru zgodnie z art. 11 pkt
2 lit. b, może uzyskać ponowny wpis do rejestru nie wcześniej niż po upływie 3 lat od
dnia wydania decyzji, o której mowa w art. 10a ust. 1.

Prawo pocztowe art. 11

Poprzedni

Art. 10. 1. Operator pocztowy jest obowiązany złożyć do Prezesa UKE pisemne zgłoszenie: 1) zmiany przewidywanej daty rozpoczęcia działalności pocztowej; 2) zmiany danych w zakresie objętym wnioskie...

Nastepny

Art. 12. Minister właściwy do spraw łączności określi, w drodze rozporządzenia, wzór wniosku o wpis do rejestru oraz wzór zgłoszenia, o którym mowa w art. 10, kierując się dążeniem do uproszczenia i...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2013
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 20 10 2020
Komentarze

Wyszukiwarka