Mój chłopak dostał karę nałożoną przez operatora komórkowego w kwocie prawie 4000 zł. Wcześniej przed rozwiązaniem umowy przed czasem był stacjonarnie w i został poinformowany, że tak jak jest w umowie kara może wynieść 1000 zł, więc chłopak przemyślał i przeniósł się telefonicznie. Przeczytaliśmy regulamin i jest tam napisane, że jeśli umowa została rozwiązana telefonicznie to o karze powinien zostać poinformowany telefonicznie, SMS-owo, mailowo lub listownie. Nie dostaliśmy nic z tych rzeczy. Operator twierdzi, że wysłał list, gdy chłopak zapytał na jaki adres, konsultant stwierdził że nie może mu podać takich danych. Wie ktoś może czy można coś z tym zrobić ?
Zapłacić karę. Obowiązek kary wynika z regulaminu umowy, która zawarł z operatorem.
anonim cytuj
18-03-2024
W umowie jest, że kara może wynieść 1000 zł, a dostał 4000? Jak operator tłumaczy taką różnice?
Ogólnie ciężka sytuacja, bo mi kiedyś stacjonarnie konsultant powiedział, że rachunek będzie wynosił około 200 zł, a przyszedł 300 zł i on się wypierał, że wcale tak nie powiedział, więc od tamtej pory załatwiamy wszystko telefonicznie, żeby rozmowy były nagrywane.
Dzień dobry
Piszę z pytaniem. Czy przysługuje jakiś zasiłek osobie bezrobotnej, która nigdy nie pracowała i nie może znaleźć pracy też ze względów zdrowotnych (choruje na epilepsje i posiada lekki stopień orzeczenia o niepełnosprawności). Nie chodzi tutaj o zasiłek stały, tylko tymczasowy, póki nie znajdzie sobie pracy.
Z góry dziękuję za odpowiedź....
Z końcem kwietnia kończy mi się UOP na czas określony. Nie będę przedłużał umowy i tu moje pytanie: czy pracodawca ma obowiązek udzielenia mi zaległego urlopu?...
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: