Witam. Chciałabym się konkretnie dowiedzieć jakie dokumenty są potrzebne do meldunku tymczasowego. Mieszkam na stancji i chciałabym razem z dzieckiem się zameldować. Czy to ja czy właściciel mieszkania musi iść do urzędu w sprawie meldunku?
Czyli wystarczy ze z umową pójdę do urzędu nie musi ze mną iść tez właściciel? Gdzieś w internecie czytałam ze potrzebne jest pisemne potwierdzenie właściciela ze mieszkam w mieszkaniu i potwierdzenie ze jest to mieszkanie właściciela?
anonim cytuj
15-11-2023
Różne bajeczki wciskają w urzędach ale nie maja prawa odmówić meldunku po okazaniu umowy najmu.
Jak będzie opór to należy zostawić wniosek na piśmie i jak urząd ma jakieś ale to niech odpowie na piśmie podając podstawę prawną.
Pogaduszki przy okienku z urzędnikiem nie maja sensu.
Witam, mam takie pytanie. Osoba została zatrzymana do kontroli policji, okazało się, że prawo jazdy straciło ważność, wiadomo mandat i sprawa do sądu. Pytanie jest czy o nowe prawo jazdy ma się starać po skończeniu wyroku sądu i zabraniu tego "starego" prawa jazdy czy można wcześniej ?
...
Witam, mam pytanie co zrobić w sytuacji jeżeli kierowca nie będzie chciał mnie wpuścić do autobusu mimo, że spełniam regulamin?
Ostatnio właśnie kierowca mi zagroził, że nie wpuści mnie do autobusu, bo w regulaminie jest "małe zwierzę domowe". Napisane jest jak byk "zwierzę domowe" które jest zabezpieczone i jedzie na kolanach może być w autobusie. Oczywiście on uznał, że mój pies z którym jechałam nie jest zwierzęciem domowy...