Zwrot towaru.

Proszę o informację w sprawie zwrotu towaru. Zakup stacjonarny towar zgodnie z regulaminem można zwrócić do 30 dni z metkami nie używany. Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu, ponieważ zamiast paragonu mam potwierdzenie z konta bankowego. Sklep powołuje się na wewnętrzny regulamin
Natomiast z tego co czytam to powinien przyjąć zwrot. Jak to jest?
anonim cytuj
23-08-2023
Zwrot w sklepie stacjonarnym nie jest wymogiem ustawowym.
Co mówi regulamin na temat zwrotów w kwestii dowodu zakupu?
 
anonim cytuj
23-08-2023
Możliwość zwrotu w sklepie stacjonarnym to akt dobrej woli sklepu, aczkolwiek na podstawie potwierdzenia z banku jest możliwość odzyskania paragonu - powinien widnieć w systemie. Ja bym poprosił kierownika sklepu i wytłumaczył jemu sytuację, ewentualnie poprosił o numer do regionalnego kierownika sprzedaży.
 
anonim cytuj
23-08-2023
Zwrot w sklepie stacjonarnym nie jest wymogiem ustawowym.
Co mówi regulamin na temat zwrotów w kwestii dowodu zakupu?

Chciałam dopytać mimo regulaminu bo raz w tym samym sklepie zwracałam towar na podstawie wyciąg z konta. Dziś jedna z pracownic zwrot chciała przyjąć kolejna przyszła i się nie zgodziła. A w sieci czytam równe informacje na ten temat.
 
anonim cytuj
23-08-2023

Sugerowane Tematy

Zmiana nazwiska dziecka.
Zmiana nazwiska dziecka Prawa ograniczone Rozwód Czy mogę spróbować chociaż zmienić nazwisko synkowi na moje? Ojciec biologiczny zniknął, od 3 lat go nie ma w życiu dziecka, zaczął zwracać uwagę na to, że ma inne nazwisko niż ja. Czy można to jakoś załatwić? Jakiś wniosek?...
Rozprawa a zwolnienie chorobowe.
Witam. W poniedziałek mam rozprawę w sądzie a obecnie przebywam na chorobowym od lekarza rodzinnego, co ma zrobić żeby się nie stawić na rozprawę?...
Kiedy darowizna nie wchodzi do majątku wspólnego?
Proszę o odpowiedź, jeżeli żona dostała dom od rodziców zapisany tylko na nią ale w trakcie trwania małżeństwa, teraz męża nie ma w domu, ma zarzut znęcania się nad rodziną. Czy ten majątek wchodzi w podział przy rozwodzie?...
Oszustwo w internecie
Witam, Jakie powinnam podjąć kroki jesli nie dostałam zamówionego artykułu ze sklepu internetowego? Zamówienie nie jest duże bo na 36 zł tylko ale nie chce pozwolić na oszustwo i chce pociągnąć to dalej. Czy taka mała kwota kwalifikuje się do poniesienia konsekwencji? Sprzedawca twierdzi, że minęło ponad 100 dni od momentu w którym zgłosiłam brak dostarczonego towaru i nie należy mi się ani zwrot ani ponowna wysyłka. Oczywiscie jest to kłamstwo ...

Wyszukiwarka