Brak ciągłości ubezpieczenia na samochód.

Mam problem. Przyszedł mi list z uiszczeniem kary za 1 dzień braku OC.
Jeszcze przed końcem ubezpieczenia na auto, wykupiłem polisę na siebie w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Wszystko podawałem zgodnie z danymi z dowodu rejestracyjnego.
Okazuje się, że nowa polisa została zawarta nie następnego dnia po wygaśnięciu poprzedniej, tylko dnia kolejnego. Dzwoniłem na infolinię i konsultant nic nie może pomóc, oraz odmawia mi uzyskania dostępu do nagrania z rozmowy ze sprzedawcą polisy, którą zakupiłem, abym miał pewność po której stronie jest wina. Wiem, że teoretycznie powinienem wszystko sprawdzić ale oni mają po to rozbudowane systemy żeby wszystko się zgadzało.
Złożyłem reklamację z opisaniem sprawy, mają 30 dni na rozpatrzenie mojej prośby (nie rozwiązanie problemu) z możliwością przedłużenia do 60 dni, a ja mam 30 dni na opłatę kary w wysokości 1200zł - dla podkreślenia całoroczne ubezpieczenie OC 900zł a jeden dzień bez OC 1200zł - dramat.
Czy ktoś ma pomysł jak mogę rozwiązać ten problem w miarę korzystnie i w szybszym czasie? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam
anonim cytuj
14-01-2023
A jaką masz datę na umowie?
 
anonim cytuj
14-01-2023
20.10 a poprzednie OC zakończyło się 18.10. W systemie na pewno mieli tą informację i jeśli nawet wynikłoby to z mojego błędu, to sprzedawczyni powinna mnie poinformować o tym, że będę miał 1 dzień nieopłacone i powinna skorygować ten błąd.
 
anonim cytuj
14-01-2023
To może reklamacja coś pomoże, bo tych dat trzeba mocno pilnować niestety.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Złożyłem reklamację. Niestety sporo spraw i obowiązków dookoła a nigdy bym nie przypuszczał, że taki babol może się trafić. Tyle pieniędzy zainwestowali w te systemy i po co, skoro system i człowiek zawiódł, poza tym to nie jest firma krzak a pracownicy mają chyba jakieś kompetencje, więc tym bardziej nie powinno być takiej sytuacji.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Systemy nie ściągają automatycznie daty końca polisy, wszystko jest ustawiane ręcznie, zgodnie z informacjami podanymi przez klienta. Jeżeli faktycznie konsultant popełnił błąd to będzie przywrócony poprawny okres ochrony, jeżeli konsultant miał podaną datę jaka widnieje na polisie, to niestety. Umowę należy dokładnie sprawdzić. Przyszłościowo polecam wykupowanie ubezpieczenia stacjonarnie, albo od agenta zdalnie. Nie polecam kupowania na infolinii.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Dziękuje za odpowiedź. Jestem umówiony na jutro z prawnikiem. Zobaczymy co uda się zrobić.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Miałam taką samą sytuację, zadzwoniłam do Pani która zajmowała się przedłużeniem mojej polisy, ona powiedziała że spróbuję to odkręcić a jeśli się nie uda sama opłaci karę. Po kilku godzinach oddzwoniła że udało się załatwić tę sprawę i nikt nie musi płacić, ale jak to załatwiła nie wiem. Miałam o tyle szczęścia, że Pani poczuwał się do winy. Myślę że możesz spróbować skontaktować się z przełożoną osoby z którą rozmawiałeś i może uda się znaleźć jakieś rozwiązanie.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Niestety, dzwoniłem 2 razy i ten sam facet odebrał. Złożyłem informację w formularzu, zobaczymy, może ktoś to ogarnie. Dziękuje za komentarz.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Teraz pytanie co ten facet, który odbiera jest sam sobie szefem czy tylko boi się, tak dużej kwoty. Może nie do końca zna się na swojej pracy bo jeśli moja sprawa została wyjaśniona to jakieś wyjście jest. Mimo wszystko dalej szukała bym kontaktu do kierownika/szefa czy jak oni się tam nazwali tego biura. To nie jest do końca tak, że to tylko i wyłącznie Pana wina. Dziwią mnie komentarze, że oni nie mają w systemie końca polisy bo kobieta z którą ja rozmawiałam widziała, popełniła tylko błąd. No nic. 3 mam kciuki.
 
anonim cytuj
14-01-2023

Sugerowane Tematy

Kasacja wyroku.
Znajomy po nieudanej apelacji dostał wyrok 2 lata. Można coś jeszcze zrobić ? Rozważa kasację czy mogę prosić o informację jak to działa oraz jak długo czeka się na decyzję ? Czy jeśli zatrzymają go teraz i trafi do zakładu karnego to jeśli kasacja się uda zwolnią go, czy napisanie kasacji wstrzymuje wykonanie wyroku ? Jeśli tego nie zrobi to czy może pisać w trakcie odsiadki o wcześniejsze zwolnienie lub dozór elektroniczny? Będę wdzięczna za ...
Wymeldowanie syna na drodze postępowania administracyjnego.
Czy kierownik stanu cywilnego może wymeldować na drodze postępowania administracyjnego mojego syna, który czasowo przebywa poza granicami kraju celem nauki? Dodam, iż syn posiada meldunek stały na terenie nieruchomości należącej do mnie, zaś od stycznia 2021 roku przebywa na terenie Niemiec, gdzie odbywa studia. Do domu przyjeżdża w przerwach semestralnych, tj. w 2-4 miesięcznych odstępach czasowych. Kierownik stanu cywilnego w urzędzie, na któ...
trudno usuwalne naklejki
Dzień dobry, pod jaki paragraf podchodzi przyklejenie komuś trudno usuwalnej naklejki na samochód (szybę) zaparkowany w niewłaściwym miejscu?...
Sprzedaż samochodu -roszczenia kupującego
Witam Serdecznie. Bardzo proszę o radę. Sprzedałem auto jako osoba prywatna na umowę również osobie prywatnej. Po 7 tygodniach kupujący piszę że zawór egr nie działa prawidłowo i wyskakuje błąd. Przypomniałem kupującemu grzecznie , że powiedziałem mu o ingerencji w filtr DPF oraz zawór egr , ten jednak stwierdził, że DPF tak owszem jednak o zaworze nie było mowy. Jest słowo przeciwko słowie. Ma jakieś moje screeny z forum gdzie pisałem o ty...

Wyszukiwarka