Brak ciągłości ubezpieczenia na samochód.

Mam problem. Przyszedł mi list z uiszczeniem kary za 1 dzień braku OC.
Jeszcze przed końcem ubezpieczenia na auto, wykupiłem polisę na siebie w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Wszystko podawałem zgodnie z danymi z dowodu rejestracyjnego.
Okazuje się, że nowa polisa została zawarta nie następnego dnia po wygaśnięciu poprzedniej, tylko dnia kolejnego. Dzwoniłem na infolinię i konsultant nic nie może pomóc, oraz odmawia mi uzyskania dostępu do nagrania z rozmowy ze sprzedawcą polisy, którą zakupiłem, abym miał pewność po której stronie jest wina. Wiem, że teoretycznie powinienem wszystko sprawdzić ale oni mają po to rozbudowane systemy żeby wszystko się zgadzało.
Złożyłem reklamację z opisaniem sprawy, mają 30 dni na rozpatrzenie mojej prośby (nie rozwiązanie problemu) z możliwością przedłużenia do 60 dni, a ja mam 30 dni na opłatę kary w wysokości 1200zł - dla podkreślenia całoroczne ubezpieczenie OC 900zł a jeden dzień bez OC 1200zł - dramat.
Czy ktoś ma pomysł jak mogę rozwiązać ten problem w miarę korzystnie i w szybszym czasie? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam
anonim cytuj
14-01-2023
A jaką masz datę na umowie?
 
anonim cytuj
14-01-2023
20.10 a poprzednie OC zakończyło się 18.10. W systemie na pewno mieli tą informację i jeśli nawet wynikłoby to z mojego błędu, to sprzedawczyni powinna mnie poinformować o tym, że będę miał 1 dzień nieopłacone i powinna skorygować ten błąd.
 
anonim cytuj
14-01-2023
To może reklamacja coś pomoże, bo tych dat trzeba mocno pilnować niestety.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Złożyłem reklamację. Niestety sporo spraw i obowiązków dookoła a nigdy bym nie przypuszczał, że taki babol może się trafić. Tyle pieniędzy zainwestowali w te systemy i po co, skoro system i człowiek zawiódł, poza tym to nie jest firma krzak a pracownicy mają chyba jakieś kompetencje, więc tym bardziej nie powinno być takiej sytuacji.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Systemy nie ściągają automatycznie daty końca polisy, wszystko jest ustawiane ręcznie, zgodnie z informacjami podanymi przez klienta. Jeżeli faktycznie konsultant popełnił błąd to będzie przywrócony poprawny okres ochrony, jeżeli konsultant miał podaną datę jaka widnieje na polisie, to niestety. Umowę należy dokładnie sprawdzić. Przyszłościowo polecam wykupowanie ubezpieczenia stacjonarnie, albo od agenta zdalnie. Nie polecam kupowania na infolinii.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Dziękuje za odpowiedź. Jestem umówiony na jutro z prawnikiem. Zobaczymy co uda się zrobić.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Miałam taką samą sytuację, zadzwoniłam do Pani która zajmowała się przedłużeniem mojej polisy, ona powiedziała że spróbuję to odkręcić a jeśli się nie uda sama opłaci karę. Po kilku godzinach oddzwoniła że udało się załatwić tę sprawę i nikt nie musi płacić, ale jak to załatwiła nie wiem. Miałam o tyle szczęścia, że Pani poczuwał się do winy. Myślę że możesz spróbować skontaktować się z przełożoną osoby z którą rozmawiałeś i może uda się znaleźć jakieś rozwiązanie.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Niestety, dzwoniłem 2 razy i ten sam facet odebrał. Złożyłem informację w formularzu, zobaczymy, może ktoś to ogarnie. Dziękuje za komentarz.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Teraz pytanie co ten facet, który odbiera jest sam sobie szefem czy tylko boi się, tak dużej kwoty. Może nie do końca zna się na swojej pracy bo jeśli moja sprawa została wyjaśniona to jakieś wyjście jest. Mimo wszystko dalej szukała bym kontaktu do kierownika/szefa czy jak oni się tam nazwali tego biura. To nie jest do końca tak, że to tylko i wyłącznie Pana wina. Dziwią mnie komentarze, że oni nie mają w systemie końca polisy bo kobieta z którą ja rozmawiałam widziała, popełniła tylko błąd. No nic. 3 mam kciuki.
 
anonim cytuj
14-01-2023

Sugerowane Tematy

Ile mam czasu na rozwiązanie umowy?
Ile mam czasu kiedy pracodawca dopuścił się ciężkiego naruszenia obowiązków pracowniczych na złożenie rozwiązania umowy bez wypowiedzenia? Pracuje w firmie na umowę o pracę na czas nieokreślony, niestety we wrześniu pracodawca wypłacił wynagrodzenie 18 września pomimo iż w umowie mam do 10 każdego miesiąca. Chciałbym wykorzystać ten fakt, aby odejść z pracy z "dnia na dzień". Oczywiście normalnie dalej pracuje i chodzę do pracy zgodni...
Problem z gwarancją.
Podpisałem umowę na montaż okien wraz z roletami oraz na wykonanie elewacji. Prace zostały wykonane. Po kilku miesiącach pojawił się problem z roletami, który zauważyłem. Jedna z rolet otwiera i zamyka się z problemami, ponieważ się haczy i rysuje. Skrzynka od rolety jest skrzywiona, zrobił się tzw. banan. Na kolejnych roletach też widoczny jest tzw. banan, jednak nie aż tak mocny. Zgłosiłem to do firmy od rolet, która stwierdziła, że to wina mo...
Zgoda na odrzucenie spadku przez małoletniego
Co napisać w uzasadnieniu o zgodę na odrzucenie spadku przez małoletniego? Dziadek zmarł ale nie mieliśmy z nim kontaktu. Miał bardzo dużo długów ale nie mamy na to dowodów....
Dłuższa nieobecność w pracy (ponad 30 dni). Czy potrzebny lekarz medycyny pracy?
Witam. Czy po dłuższej nieobecności w pracy (ponad 30 dni L4), trzeba iść na badania do lekarza medycyny pracy i mieć zgodę na pracę żeby pracodawca udzielił urlop wypoczynkowy, który wcześniej był zaplanowany z pracodawcą? Czy można takie badania zrobić po powrocie z urlopu? I drugie pytanie. Czy po powrocie do pracy po dłuższej nieobecności (ponad 30 dni-l4) nie mając badań od lekarza medycyny pracy, pracodawca może zwolnić? (Umowa na czas nie...

Wyszukiwarka