Brak ciągłości ubezpieczenia na samochód.

Mam problem. Przyszedł mi list z uiszczeniem kary za 1 dzień braku OC.
Jeszcze przed końcem ubezpieczenia na auto, wykupiłem polisę na siebie w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Wszystko podawałem zgodnie z danymi z dowodu rejestracyjnego.
Okazuje się, że nowa polisa została zawarta nie następnego dnia po wygaśnięciu poprzedniej, tylko dnia kolejnego. Dzwoniłem na infolinię i konsultant nic nie może pomóc, oraz odmawia mi uzyskania dostępu do nagrania z rozmowy ze sprzedawcą polisy, którą zakupiłem, abym miał pewność po której stronie jest wina. Wiem, że teoretycznie powinienem wszystko sprawdzić ale oni mają po to rozbudowane systemy żeby wszystko się zgadzało.
Złożyłem reklamację z opisaniem sprawy, mają 30 dni na rozpatrzenie mojej prośby (nie rozwiązanie problemu) z możliwością przedłużenia do 60 dni, a ja mam 30 dni na opłatę kary w wysokości 1200zł - dla podkreślenia całoroczne ubezpieczenie OC 900zł a jeden dzień bez OC 1200zł - dramat.
Czy ktoś ma pomysł jak mogę rozwiązać ten problem w miarę korzystnie i w szybszym czasie? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam
anonim cytuj
14-01-2023
A jaką masz datę na umowie?
 
anonim cytuj
14-01-2023
20.10 a poprzednie OC zakończyło się 18.10. W systemie na pewno mieli tą informację i jeśli nawet wynikłoby to z mojego błędu, to sprzedawczyni powinna mnie poinformować o tym, że będę miał 1 dzień nieopłacone i powinna skorygować ten błąd.
 
anonim cytuj
14-01-2023
To może reklamacja coś pomoże, bo tych dat trzeba mocno pilnować niestety.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Złożyłem reklamację. Niestety sporo spraw i obowiązków dookoła a nigdy bym nie przypuszczał, że taki babol może się trafić. Tyle pieniędzy zainwestowali w te systemy i po co, skoro system i człowiek zawiódł, poza tym to nie jest firma krzak a pracownicy mają chyba jakieś kompetencje, więc tym bardziej nie powinno być takiej sytuacji.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Systemy nie ściągają automatycznie daty końca polisy, wszystko jest ustawiane ręcznie, zgodnie z informacjami podanymi przez klienta. Jeżeli faktycznie konsultant popełnił błąd to będzie przywrócony poprawny okres ochrony, jeżeli konsultant miał podaną datę jaka widnieje na polisie, to niestety. Umowę należy dokładnie sprawdzić. Przyszłościowo polecam wykupowanie ubezpieczenia stacjonarnie, albo od agenta zdalnie. Nie polecam kupowania na infolinii.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Dziękuje za odpowiedź. Jestem umówiony na jutro z prawnikiem. Zobaczymy co uda się zrobić.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Miałam taką samą sytuację, zadzwoniłam do Pani która zajmowała się przedłużeniem mojej polisy, ona powiedziała że spróbuję to odkręcić a jeśli się nie uda sama opłaci karę. Po kilku godzinach oddzwoniła że udało się załatwić tę sprawę i nikt nie musi płacić, ale jak to załatwiła nie wiem. Miałam o tyle szczęścia, że Pani poczuwał się do winy. Myślę że możesz spróbować skontaktować się z przełożoną osoby z którą rozmawiałeś i może uda się znaleźć jakieś rozwiązanie.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Niestety, dzwoniłem 2 razy i ten sam facet odebrał. Złożyłem informację w formularzu, zobaczymy, może ktoś to ogarnie. Dziękuje za komentarz.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Teraz pytanie co ten facet, który odbiera jest sam sobie szefem czy tylko boi się, tak dużej kwoty. Może nie do końca zna się na swojej pracy bo jeśli moja sprawa została wyjaśniona to jakieś wyjście jest. Mimo wszystko dalej szukała bym kontaktu do kierownika/szefa czy jak oni się tam nazwali tego biura. To nie jest do końca tak, że to tylko i wyłącznie Pana wina. Dziwią mnie komentarze, że oni nie mają w systemie końca polisy bo kobieta z którą ja rozmawiałam widziała, popełniła tylko błąd. No nic. 3 mam kciuki.
 
anonim cytuj
14-01-2023

Sugerowane Tematy

Czy można zgłosić kolizję po upływie kilku dni?
Czy mogę po 4 dniach zgłosić na Policję kolizję podczas parkowania, gdzie mam oświadczenie tej osoby, iż przyznaje się do spowodowania kolizji? Pan 76lat, próbował zaparkować pomiędzy dwoma autami, gdzie kompletnie nie było miejsca na trzecie. Wjeżdżał tyłem i zawadził nim o moje auto, powodując szkody. Wezwałem policję na miejsce, od razu po kolizji. Ale odwołałem, bo starszy pan zaczął mnie prosić, że biedny, że chory itd... Teraz ten człowi...
Nękający klient.
Witam. Doprowadzałem u klienta przewód zasilający pod transformator w kuchni. Od tego transformatora Pan od ścian regipsowych wyprowadził tylko 2 żyły pod ledy rgb. Klient wydzwania do mnie i straszy mnie sądem, że jest to moja wina. Klient oczywiście zapłacił po wykonanym zleceniu i otrzymał fakturę. Powiedzcie mi czy faktycznie jest to moja wina jeżeli tego nie robiłem? Ja tutaj nie widzę oczywiście swojej winy bo jak mogę odpowiadać za coś cze...
Kupujący przywlaszczyl sobie towar za który nie zapłacił
Dzien dobry. Sprzedałam produkt na olx, który nie spełnił oczekiwań klientki. Napisalam jej więc, zeby bez problemu odesłała towar, skoro jest niezadowolona. Jak wiadomo sprzedający nie dysponuje pieniędzmi dopóki transakcja nie zostanie zaakceptowana, więc ryzyka dla niej żadnego nie było. Po tym czasie pani przestała cokolwiek pisac, zgłosiła reklamację na olx, której treści nie widziałam. Po jakimś czasie przyszla decyzja, że reklamacja został...
Zniesienie wspólności nieruchomości.
Sąd zniósł współwłasność nieruchomości i przyznał ją w całości mnie. Ja muszę spłacić pozostałych współwłaścicieli. Do sprawy włączył się też ZUS, który żąda spłaty hipotek ustanowionych na ich udziale. Poinformowali mnie wprost, że nie zwolnią hipotek jeśli zapłacę całość zasądzonej kwoty współwłaścicielom lub wpłacę ją do depozytu sądowego. Od uprawomocnienia wyroku minęły już 2 miesiące. ZUS w końcu wysłał mi promesę o wykreśleniu hipotek, je...

Wyszukiwarka