Brak ciągłości ubezpieczenia na samochód.

Mam problem. Przyszedł mi list z uiszczeniem kary za 1 dzień braku OC.
Jeszcze przed końcem ubezpieczenia na auto, wykupiłem polisę na siebie w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Wszystko podawałem zgodnie z danymi z dowodu rejestracyjnego.
Okazuje się, że nowa polisa została zawarta nie następnego dnia po wygaśnięciu poprzedniej, tylko dnia kolejnego. Dzwoniłem na infolinię i konsultant nic nie może pomóc, oraz odmawia mi uzyskania dostępu do nagrania z rozmowy ze sprzedawcą polisy, którą zakupiłem, abym miał pewność po której stronie jest wina. Wiem, że teoretycznie powinienem wszystko sprawdzić ale oni mają po to rozbudowane systemy żeby wszystko się zgadzało.
Złożyłem reklamację z opisaniem sprawy, mają 30 dni na rozpatrzenie mojej prośby (nie rozwiązanie problemu) z możliwością przedłużenia do 60 dni, a ja mam 30 dni na opłatę kary w wysokości 1200zł - dla podkreślenia całoroczne ubezpieczenie OC 900zł a jeden dzień bez OC 1200zł - dramat.
Czy ktoś ma pomysł jak mogę rozwiązać ten problem w miarę korzystnie i w szybszym czasie? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam
anonim cytuj
14-01-2023
A jaką masz datę na umowie?
 
anonim cytuj
14-01-2023
20.10 a poprzednie OC zakończyło się 18.10. W systemie na pewno mieli tą informację i jeśli nawet wynikłoby to z mojego błędu, to sprzedawczyni powinna mnie poinformować o tym, że będę miał 1 dzień nieopłacone i powinna skorygować ten błąd.
 
anonim cytuj
14-01-2023
To może reklamacja coś pomoże, bo tych dat trzeba mocno pilnować niestety.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Złożyłem reklamację. Niestety sporo spraw i obowiązków dookoła a nigdy bym nie przypuszczał, że taki babol może się trafić. Tyle pieniędzy zainwestowali w te systemy i po co, skoro system i człowiek zawiódł, poza tym to nie jest firma krzak a pracownicy mają chyba jakieś kompetencje, więc tym bardziej nie powinno być takiej sytuacji.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Systemy nie ściągają automatycznie daty końca polisy, wszystko jest ustawiane ręcznie, zgodnie z informacjami podanymi przez klienta. Jeżeli faktycznie konsultant popełnił błąd to będzie przywrócony poprawny okres ochrony, jeżeli konsultant miał podaną datę jaka widnieje na polisie, to niestety. Umowę należy dokładnie sprawdzić. Przyszłościowo polecam wykupowanie ubezpieczenia stacjonarnie, albo od agenta zdalnie. Nie polecam kupowania na infolinii.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Dziękuje za odpowiedź. Jestem umówiony na jutro z prawnikiem. Zobaczymy co uda się zrobić.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Miałam taką samą sytuację, zadzwoniłam do Pani która zajmowała się przedłużeniem mojej polisy, ona powiedziała że spróbuję to odkręcić a jeśli się nie uda sama opłaci karę. Po kilku godzinach oddzwoniła że udało się załatwić tę sprawę i nikt nie musi płacić, ale jak to załatwiła nie wiem. Miałam o tyle szczęścia, że Pani poczuwał się do winy. Myślę że możesz spróbować skontaktować się z przełożoną osoby z którą rozmawiałeś i może uda się znaleźć jakieś rozwiązanie.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Niestety, dzwoniłem 2 razy i ten sam facet odebrał. Złożyłem informację w formularzu, zobaczymy, może ktoś to ogarnie. Dziękuje za komentarz.
 
anonim cytuj
14-01-2023
Teraz pytanie co ten facet, który odbiera jest sam sobie szefem czy tylko boi się, tak dużej kwoty. Może nie do końca zna się na swojej pracy bo jeśli moja sprawa została wyjaśniona to jakieś wyjście jest. Mimo wszystko dalej szukała bym kontaktu do kierownika/szefa czy jak oni się tam nazwali tego biura. To nie jest do końca tak, że to tylko i wyłącznie Pana wina. Dziwią mnie komentarze, że oni nie mają w systemie końca polisy bo kobieta z którą ja rozmawiałam widziała, popełniła tylko błąd. No nic. 3 mam kciuki.
 
anonim cytuj
14-01-2023

Sugerowane Tematy

Rozliczanie PIT-u
Mam 20 lat i uczę się w szkole policealnej, pracuje na umowie zlecenie. Czy muszę wypełniać jakiś PIT? Zleceniodawca wysłał mi PIT 11 i nie wiem co dalej. ...
Reklamacja słuchawek, a zwrot pieniędzy.
Kupiłam słuchawki bezprzewodowe w rtv za 1000 zł. Po około roku przestały działać. Zgłosiłam reklamacje, która przyjęli. Okazało się, ze słuchawek nie da się naprawić i nie mają już tego modelu żeby wymienić na nowe wiec zaproponowali mi, abym cokolwiek kupiła u nich za minimum 500zl , wtedy resztę oddadzą mi w gotowce. Słuchawki były kupione na Spółkę z o.o. Czy faktycznie mogą tak zrobić ?...
Czy komornik może zająć niemieckie konto?
Witam. Mam zameldowanie w Polsce lecz przebywam w Niemczech. Czy komornik za długi które ma w Polsce może zająć mi niemieckie konto ??...
Zbyt niskie zarobki względem najniższej krajowej.
Witam ,mam problem a mianowicie pracuje w oparciu o umowę o pracę na pełny etat za najniższą krajową. I tutaj pojawia się problem bo za miesiąc lipiec wypłacono mi 2671 zł netto wliczając w to godziny nocne . A druga sprawa to umowa zlecenie także za miesiąc czerwiec wypłacono mi stawkę godzinową po 18.50 zł . Czy wszystko w porządku ? Czy to tak powinno wyglądać ?Przepracowałem pełny miesiąc, nie brałem bezpłatnego urlopu i nie jestem zapisany d...

Wyszukiwarka