Brak ciągłości ubezpieczenia na samochód.

Mam problem. Przyszedł mi list z uiszczeniem kary za 1 dzień braku OC.
Jeszcze przed końcem ubezpieczenia na auto, wykupiłem polisę na siebie w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Wszystko podawałem zgodnie z danymi z dowodu rejestracyjnego.
Okazuje się, że nowa polisa została zawarta nie następnego dnia po wygaśnięciu poprzedniej, tylko dnia kolejnego. Dzwoniłem na infolinię i konsultant nic nie może pomóc, oraz odmawia mi uzyskania dostępu do nagrania z rozmowy ze sprzedawcą polisy, którą zakupiłem, abym miał pewność po której stronie jest wina. Wiem, że teoretycznie powinienem wszystko sprawdzić ale oni mają po to rozbudowane systemy żeby wszystko się zgadzało.
Złożyłem reklamację z opisaniem sprawy, mają 30 dni na rozpatrzenie mojej prośby (nie rozwiązanie problemu) z możliwością przedłużenia do 60 dni, a ja mam 30 dni na opłatę kary w wysokości 1200zł - dla podkreślenia całoroczne ubezpieczenie OC 900zł a jeden dzień bez OC 1200zł - dramat.
Czy ktoś ma pomysł jak mogę rozwiązać ten problem w miarę korzystnie i w szybszym czasie? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka