Problem z przelewem w banku Revolut.

Problem z przelewem w banku Revolut.
12.10.2022r. dokonałam przelewu z mojego konta Revolut na moje drugie konto w banku PKO Bank Polski. Do dzisiaj przelewu nie otrzymałam. Stan przelewu opisany jest jako oczekujący. Pisałam 4 skargi.
Na jedną dostałam odpowiedź oraz 400
zł zadośćuczynienia. Na resztę nadal nie dostałam odpowiedzi. Kontaktuje się z Revolutem poprzez czat na aplikacji, jednak nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dostaję codziennie te same, nic nie znaczące odpowiedzi, które w żadnym stopniu nie informują mnie o przebiegu sprawy. Konsultanci w kółko piszą te same bzdury, że im przykro, że trzeba czekać i że nie mogą określić ram czasowych itd itp.
17.10.2022r. Napisano do mnie na czacie aby potwierdzić informacje dotyczące przelewu, co zrobiłam. Mimo podanych informacji status przelewu ciągle widnieje jako oczekujący. Żaden z konsultantów mi nie pomaga, ciągle odpisują to samo. Nikt nie chce połączyć mnie z konsultanem telefonncznie, jestem zbywana tymi samymi odpowiedziami przez nowych konsultanów. Od miesiąca wszyscy piszą mi te same odpowiedzi, bez konkretnych informacji.
Prowadziłam 5 różnych czatów, z których nie otrzymałam żadnej pomocy. W 6 czacie mam ponad 70 stron rozmów, które wyglądają tak samo, tzn. Proszenie o pomoc przeze mnie, a ze strony firmy żadnych konkretnych informacji. Mówią, że w przelewie biorą udział banki pośredniczące, że to one mają moje pieniądze, a oni od nich nie dostają odpowiedzi i tak w kółko, codziennie to samo. Pisałam również do banku na Twitterze, jednak tam również nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi,
to samo co na czacie.
Kontaktowałam się z Rzecznikiem Finansowym, wysłałam im dokumenty oraz wniosek, ale czas oczekiwania na ich interwencje to nawet rok.
Dzwoniłam tez na bezpłatna poradę prawniczą, gdzie skierowano mnie do Europejskiego Centrum Konsumenta, które z kolei znów skierowało mnie do Rzecznika Finansowego i koło się zamyka.
Proszę o pomoc, co mam zrobić z tą sprawą? Czy jedyne wyjście to zgłoszenie sprawy do sądu? Może iść na policję? Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
anonim cytuj
25-11-2022
Czy to była duża kwota?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Tak, przelew wyższy niż 5 tysięcy,
który idzie przelewem SWIFT
 
anonim cytuj
26-11-2022
A środki przypadkiem nie zostały zablokowane wskutek działania AML?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Nie mam pojęcia, ja nie wiem jaki bank i dlaczego przetrzymuje moje pieniądze. Revolut nie chce mi tych informacji udzielić
 
anonim cytuj
27-11-2022
To trochę za mało na blokadę związaną z AML...
 
anonim cytuj
27-11-2022
Bo pisze Pan o skargach ,a może złożyć reklamacje ? Wtedy Bank ma na odpowiedź 30 dni ,chyba że będę potrzebować dłuższego czasu na odpowiedź muszą Pana poinformować o przedłużeniu okresu reklamacyjnego.
Wtedy w odpowiedzi jest zawarta informacja dlaczego przelew nie został zrealizowany (być może banki pośredniczące chcą informacji dodatkowych )
 
anonim cytuj
27-11-2022
Zgłoś na policję
 
anonim cytuj
27-11-2022

Sugerowane Tematy

Wszczęcie egzekucji po latach.
W 2018 roku sąd wydał nakaz zapłaty z zasądzonymi odsetkami od dnia wymagalności faktury do dnia zapłaty. W tym samym roku sprawa poszła do komornika, który wobec bezskuteczności egzekucji ją umorzył w 2020 roku. W przyszłym roku planuję ponownie złożyć wniosek o egzekucję aby sprawa się nie przedawniła. I tutaj mam pytanie o odsetki za opóźnienie. Proszę o informację czy dobrze rozumuję: 1. Odsetki zasądzone przez sąd do dnia uprawomocnienia...
zerwanie umowy o wynajem
Kolega wynajał mieszkanie ma umowie do sierpnia natomiast znalazł tańsze mieszkanie dzień po podpisaniu umowy za 300 zł a tam mam umowe za 800 miesiecznie właściciel twierdzi że nie ma prawa zerwać umowy i musi mu płacić za wynajete mieszkanie do sierpnia... czy Kolega ma prawo zerwać umowę?...
Czy sprzedawca miał prawo niedokonac zwrotu pieniędzy za nowy, nieotworzony towar?
Witam, mam dość nietypowe pytanie . 2 dni temu w sklepie stacjonarnym zakupiłam kołdrę za ponad 200zł. miałam w planach kupić inną lecz sprzedający odradził mi jej kupno (chodziło o wymiary) więc kupiłam tą którą mi zaproponował, bezsensu. W domu mierząc kołdrę do łóżka dziecięcego okazało się że ona jest ogromna, dziecko tonie pod nią (mierzyłam naszą starą kołdrą, bo ma identyczne wymiary) . Chciałam dzisiaj zwrócić towar, pani w sklepie nie...
Zniesienie alimentów.
Witam serdecznie mam zapytanie , płacę alimenty synowi na bieżąco przez komornika , syn ma 25 lat pracuje i uczy się prawdopodobnie zaocznie ,czy w tej sytuacji mogę się starać o zniesienie alimentów ,czy muszę zrobić to sądownie czy wystarczy przez komornika ( jeżeli syn sam się uda i zgłosi zaprzestanie ściągalności )?...

Wyszukiwarka