Problem z przelewem w banku Revolut.

Problem z przelewem w banku Revolut.
12.10.2022r. dokonałam przelewu z mojego konta Revolut na moje drugie konto w banku PKO Bank Polski. Do dzisiaj przelewu nie otrzymałam. Stan przelewu opisany jest jako oczekujący. Pisałam 4 skargi.
Na jedną dostałam odpowiedź oraz 400
zł zadośćuczynienia. Na resztę nadal nie dostałam odpowiedzi. Kontaktuje się z Revolutem poprzez czat na aplikacji, jednak nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dostaję codziennie te same, nic nie znaczące odpowiedzi, które w żadnym stopniu nie informują mnie o przebiegu sprawy. Konsultanci w kółko piszą te same bzdury, że im przykro, że trzeba czekać i że nie mogą określić ram czasowych itd itp.
17.10.2022r. Napisano do mnie na czacie aby potwierdzić informacje dotyczące przelewu, co zrobiłam. Mimo podanych informacji status przelewu ciągle widnieje jako oczekujący. Żaden z konsultantów mi nie pomaga, ciągle odpisują to samo. Nikt nie chce połączyć mnie z konsultanem telefonncznie, jestem zbywana tymi samymi odpowiedziami przez nowych konsultanów. Od miesiąca wszyscy piszą mi te same odpowiedzi, bez konkretnych informacji.
Prowadziłam 5 różnych czatów, z których nie otrzymałam żadnej pomocy. W 6 czacie mam ponad 70 stron rozmów, które wyglądają tak samo, tzn. Proszenie o pomoc przeze mnie, a ze strony firmy żadnych konkretnych informacji. Mówią, że w przelewie biorą udział banki pośredniczące, że to one mają moje pieniądze, a oni od nich nie dostają odpowiedzi i tak w kółko, codziennie to samo. Pisałam również do banku na Twitterze, jednak tam również nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi,
to samo co na czacie.
Kontaktowałam się z Rzecznikiem Finansowym, wysłałam im dokumenty oraz wniosek, ale czas oczekiwania na ich interwencje to nawet rok.
Dzwoniłam tez na bezpłatna poradę prawniczą, gdzie skierowano mnie do Europejskiego Centrum Konsumenta, które z kolei znów skierowało mnie do Rzecznika Finansowego i koło się zamyka.
Proszę o pomoc, co mam zrobić z tą sprawą? Czy jedyne wyjście to zgłoszenie sprawy do sądu? Może iść na policję? Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
anonim cytuj
25-11-2022
Czy to była duża kwota?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Tak, przelew wyższy niż 5 tysięcy,
który idzie przelewem SWIFT
 
anonim cytuj
26-11-2022
A środki przypadkiem nie zostały zablokowane wskutek działania AML?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Nie mam pojęcia, ja nie wiem jaki bank i dlaczego przetrzymuje moje pieniądze. Revolut nie chce mi tych informacji udzielić
 
anonim cytuj
27-11-2022
To trochę za mało na blokadę związaną z AML...
 
anonim cytuj
27-11-2022
Bo pisze Pan o skargach ,a może złożyć reklamacje ? Wtedy Bank ma na odpowiedź 30 dni ,chyba że będę potrzebować dłuższego czasu na odpowiedź muszą Pana poinformować o przedłużeniu okresu reklamacyjnego.
Wtedy w odpowiedzi jest zawarta informacja dlaczego przelew nie został zrealizowany (być może banki pośredniczące chcą informacji dodatkowych )
 
anonim cytuj
27-11-2022
Zgłoś na policję
 
anonim cytuj
27-11-2022

Sugerowane Tematy

Samochód w darowiźnie.
Kobieta ma dorosłe dzieci spoza małżeństwa. Kobieta 2 lata temu kupiła samochód (jest jedynym właścicielem), teraz chce go oddać w darowiźnie synowi. Czy może to zrobić tak po prostu czy potrzebuje zgody męża? Czy ten mąż będzie mógł się czegoś domagać?...
montaż monitoringu
Witam Mam dwa pytania Czy mogę bez zgody sąsiadów zamontować monitoring obejmujacy część wspólną spółdzielni mieszkaniowej? (montaż na mojej części nieruchomości) I czy nagranie mogę przekazać Policji w celu wystawienia mandatu za zanieczyszczczanie trawnika? Sąsiad wyprowadza tam psa a moje prośby o zaprzestanie tego "procederu" ma w nosie mimo że tam bawi się moje dziecko. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam...
Reklamacja na Allegro
Witam, Mam pytanie dotyczące reklamacji na Allegro. Właśnie otrzymałem odpowiedź w rozmowie ze sprzedającym (firmą) na temat złożonej przeze mnie reklamacji następującej treści: "Do zakończenia procesu reklamacyjnego jest nam potrzebny uszkodzony towar, tego typu reklamacji nie rozpatrujemy zdalnie. Prosimy o informację kiedy i pod jakim adresem kurier może zgłosić się po przesyłkę z uszkodzonym transporterem". Czy to zgodne z prawem?...
Natychmiastowe rozwiązanie umowy najmu.
Proszę o interpretację zapisu: "W przypadku nieprzestrzegania niniejszej Umowy oraz w razie dopuszczenia się zwłoki w zapłacie czynszu i opłat dłużej niż 30 dni, Wynajmujący może rozwiązać niniejszą Umowę z terminem natychmiastowym. W tym przypadku Najemca zobowiązuje się do opuszczenia lokalu będącego przedmiotem najmu w terminie 7 dni od daty rozwiązania Umowy i zobowiązuje się zabrać rzeczy wniesione do przedmiotu umowy najmu. Za pozosta...

Wyszukiwarka