Problem z przelewem w banku Revolut.

Problem z przelewem w banku Revolut.
12.10.2022r. dokonałam przelewu z mojego konta Revolut na moje drugie konto w banku PKO Bank Polski. Do dzisiaj przelewu nie otrzymałam. Stan przelewu opisany jest jako oczekujący. Pisałam 4 skargi.
Na jedną dostałam odpowiedź oraz 400
zł zadośćuczynienia. Na resztę nadal nie dostałam odpowiedzi. Kontaktuje się z Revolutem poprzez czat na aplikacji, jednak nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dostaję codziennie te same, nic nie znaczące odpowiedzi, które w żadnym stopniu nie informują mnie o przebiegu sprawy. Konsultanci w kółko piszą te same bzdury, że im przykro, że trzeba czekać i że nie mogą określić ram czasowych itd itp.
17.10.2022r. Napisano do mnie na czacie aby potwierdzić informacje dotyczące przelewu, co zrobiłam. Mimo podanych informacji status przelewu ciągle widnieje jako oczekujący. Żaden z konsultantów mi nie pomaga, ciągle odpisują to samo. Nikt nie chce połączyć mnie z konsultanem telefonncznie, jestem zbywana tymi samymi odpowiedziami przez nowych konsultanów. Od miesiąca wszyscy piszą mi te same odpowiedzi, bez konkretnych informacji.
Prowadziłam 5 różnych czatów, z których nie otrzymałam żadnej pomocy. W 6 czacie mam ponad 70 stron rozmów, które wyglądają tak samo, tzn. Proszenie o pomoc przeze mnie, a ze strony firmy żadnych konkretnych informacji. Mówią, że w przelewie biorą udział banki pośredniczące, że to one mają moje pieniądze, a oni od nich nie dostają odpowiedzi i tak w kółko, codziennie to samo. Pisałam również do banku na Twitterze, jednak tam również nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi,
to samo co na czacie.
Kontaktowałam się z Rzecznikiem Finansowym, wysłałam im dokumenty oraz wniosek, ale czas oczekiwania na ich interwencje to nawet rok.
Dzwoniłam tez na bezpłatna poradę prawniczą, gdzie skierowano mnie do Europejskiego Centrum Konsumenta, które z kolei znów skierowało mnie do Rzecznika Finansowego i koło się zamyka.
Proszę o pomoc, co mam zrobić z tą sprawą? Czy jedyne wyjście to zgłoszenie sprawy do sądu? Może iść na policję? Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
anonim cytuj
25-11-2022
Czy to była duża kwota?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Tak, przelew wyższy niż 5 tysięcy,
który idzie przelewem SWIFT
 
anonim cytuj
26-11-2022
A środki przypadkiem nie zostały zablokowane wskutek działania AML?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Nie mam pojęcia, ja nie wiem jaki bank i dlaczego przetrzymuje moje pieniądze. Revolut nie chce mi tych informacji udzielić
 
anonim cytuj
27-11-2022
To trochę za mało na blokadę związaną z AML...
 
anonim cytuj
27-11-2022
Bo pisze Pan o skargach ,a może złożyć reklamacje ? Wtedy Bank ma na odpowiedź 30 dni ,chyba że będę potrzebować dłuższego czasu na odpowiedź muszą Pana poinformować o przedłużeniu okresu reklamacyjnego.
Wtedy w odpowiedzi jest zawarta informacja dlaczego przelew nie został zrealizowany (być może banki pośredniczące chcą informacji dodatkowych )
 
anonim cytuj
27-11-2022
Zgłoś na policję
 
anonim cytuj
27-11-2022

Sugerowane Tematy

pytanie o poprawność zapisu w umowie o prace na 1/2 etatu
Witam, mam pytanie o poprawność zapisu w umowie o prace na 1/2 etatu: wynagrodzenie zasadnicze 1000 zł brutto + premia brutto do 400 zł. Czy w tym wypadku premia wlicza się jakoś w wynagrodzenie zasadnicze? W mojej ocenie minimalne zasadnicze wynagrodzenie powinno wynosić 1400 zł brutto + ewentualne premie. Poproszę o poradę czy taki zapis jest zgodny z prawem. Pozdrawiam...
Małżeńskie umowy majątkowe.
Moja córka ma męża, który wziął kredyt hipoteczny przed ślubem. Teraz spłacają kredyt wspólnie, nie mają rozdzielności majątkowej. Czy córka może w jakiś sposób stać się współwłaścicielką domu i działki? Czy to coś kosztuje?...
błędnie obliczany ZUS
Mój znajomy ma firmę i księgowa. Księgowa co miesiąc obliczała ZUS i to, ile ma zapłacić. W pewnym momencie przez kilka miesięcy robiła błędy i źle obliczala kwotę, przez co narobiła koledze ogromny ‚dług' w zusie. Zmienił już księgowa. W jaki sposób pociągnąć była księgowa do odpowiedzialności i zapłaty?...
Wypłata
Na umowie mam zapis, że do 5tego każdego miesiąca jest wypłata, a od kilku miesięcy jest ona 6 lub 7 dnia miesiąca. Gdy 5 wypada w dzień wolny wypłatę mamy spozniona. Pracodawca w odpowiedzi na zapytania o czasie wypłaty odp, że on robi przelew 5tego i jest kryty bo z jego konta wypłata wychodzi, tylko, że robi to 5 ale o godz 20. Czy wypłata powinna być 5tego na koncie pracownika?...

Wyszukiwarka