Problem z przelewem w banku Revolut.

Problem z przelewem w banku Revolut.
12.10.2022r. dokonałam przelewu z mojego konta Revolut na moje drugie konto w banku PKO Bank Polski. Do dzisiaj przelewu nie otrzymałam. Stan przelewu opisany jest jako oczekujący. Pisałam 4 skargi.
Na jedną dostałam odpowiedź oraz 400
zł zadośćuczynienia. Na resztę nadal nie dostałam odpowiedzi. Kontaktuje się z Revolutem poprzez czat na aplikacji, jednak nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dostaję codziennie te same, nic nie znaczące odpowiedzi, które w żadnym stopniu nie informują mnie o przebiegu sprawy. Konsultanci w kółko piszą te same bzdury, że im przykro, że trzeba czekać i że nie mogą określić ram czasowych itd itp.
17.10.2022r. Napisano do mnie na czacie aby potwierdzić informacje dotyczące przelewu, co zrobiłam. Mimo podanych informacji status przelewu ciągle widnieje jako oczekujący. Żaden z konsultantów mi nie pomaga, ciągle odpisują to samo. Nikt nie chce połączyć mnie z konsultanem telefonncznie, jestem zbywana tymi samymi odpowiedziami przez nowych konsultanów. Od miesiąca wszyscy piszą mi te same odpowiedzi, bez konkretnych informacji.
Prowadziłam 5 różnych czatów, z których nie otrzymałam żadnej pomocy. W 6 czacie mam ponad 70 stron rozmów, które wyglądają tak samo, tzn. Proszenie o pomoc przeze mnie, a ze strony firmy żadnych konkretnych informacji. Mówią, że w przelewie biorą udział banki pośredniczące, że to one mają moje pieniądze, a oni od nich nie dostają odpowiedzi i tak w kółko, codziennie to samo. Pisałam również do banku na Twitterze, jednak tam również nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi,
to samo co na czacie.
Kontaktowałam się z Rzecznikiem Finansowym, wysłałam im dokumenty oraz wniosek, ale czas oczekiwania na ich interwencje to nawet rok.
Dzwoniłam tez na bezpłatna poradę prawniczą, gdzie skierowano mnie do Europejskiego Centrum Konsumenta, które z kolei znów skierowało mnie do Rzecznika Finansowego i koło się zamyka.
Proszę o pomoc, co mam zrobić z tą sprawą? Czy jedyne wyjście to zgłoszenie sprawy do sądu? Może iść na policję? Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
anonim cytuj
25-11-2022
Czy to była duża kwota?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Tak, przelew wyższy niż 5 tysięcy,
który idzie przelewem SWIFT
 
anonim cytuj
26-11-2022
A środki przypadkiem nie zostały zablokowane wskutek działania AML?
 
anonim cytuj
26-11-2022
Nie mam pojęcia, ja nie wiem jaki bank i dlaczego przetrzymuje moje pieniądze. Revolut nie chce mi tych informacji udzielić
 
anonim cytuj
27-11-2022
To trochę za mało na blokadę związaną z AML...
 
anonim cytuj
27-11-2022
Bo pisze Pan o skargach ,a może złożyć reklamacje ? Wtedy Bank ma na odpowiedź 30 dni ,chyba że będę potrzebować dłuższego czasu na odpowiedź muszą Pana poinformować o przedłużeniu okresu reklamacyjnego.
Wtedy w odpowiedzi jest zawarta informacja dlaczego przelew nie został zrealizowany (być może banki pośredniczące chcą informacji dodatkowych )
 
anonim cytuj
27-11-2022
Zgłoś na policję
 
anonim cytuj
27-11-2022

Sugerowane Tematy

Czy faktycznie nie można z danym pracownikiem podpisywać nowej umowy co 3msc?
Witam, słyszałem opinie o tym jakoby umowę zlecenie można byłoby podpisać z jednym pracownikiem tylko na jakiś okres czasu, że w czasie roku potrzeba zrobić przerwę w umowie łącznie 3msc aby nie było kolejności przekształcania tego w umowę o pracę. Jak to wygląda? Czy faktycznie nie można z danym pracownikiem podpisywać nowej umowy co 3msc? Trzeba robic przerwy?...
Okres wypowiedzenia przy likwidacji działalności.
Właściciele firmy kilka dni temu poinformowali pracowników, że 31.03 zamykają działalność. Chcieli rozwiązać umowy za porozumieniem stron, jednak większość się nie zgodziła ze względu na fakt, że mają umowy na czas nieokreślony, zgodnie z którym przysługuje im miesięczne wypowiedzenie, które powinno rozpocząć się 1.04, kiedy firma nie będzie już istniała. Czy pracownikom należy się wypłata za miesięczny okres wypowiedzenia nawet wtedy, gdy w prak...
Wycofanie się z umowy przedwstępnej.
Doszło do umowy przedwstępnej notarialnej sprzedaży nieruchomości. Sprzedający - ja (1/2 udziałów w lokalu) oraz druga osoba (partnerka, 1/2 udziałów). Kupujący - 1 osoba. Wpłacony zadatek przez kupującego po 25 tyś dla każdego z nas (na jedno konto). Pouczeni wszyscy o 389, 390, 394 KC w akcie. Z przyczyn niezależnych od nas, musimy wycofać się ze sprzedaży (mieszkanie w którym mieliśmy zamieszkać, niestety nie jest dostępne i nie mamy gdzie pó...
Czy polisa OC przechodzi na spadkobierców ?
Witam. Jak przepisać ubezpieczenie pojazdu na siebie po zmarłej osobie tak, żeby było wszystko dobrze ?...

Wyszukiwarka