Zakupy przez internet (brak paczki ani kontaktu)

Dzień dobry
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.
Co w przypadku takiego zakupu zrobić? Kontaktować się z UOKiK?
anonim cytuj
20-07-2022
A co to za butik? Bo może być to zwykły scam
 
anonim cytuj
20-07-2022
Nazywa się Limodi
 
anonim cytuj
20-07-2022
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty
 
anonim cytuj
20-07-2022
No tak tylko zrobiłam przelew gdy chyba jeszcze istniał a paczki do dziś się nie doczekałam od marca
 
anonim cytuj
20-07-2022
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.


Jeżeli dokonała Pani zakupu w sklepie internetowym i nie otrzymała Pani zamówionego towaru, ma Pani prawo do dochodzenia swoich praw w oparciu o ustawę o prawach konsumenta.

Zgodnie z przepisami tej ustawy, sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od zawarcia umowy, chyba że strony umówiły się na inny termin dostawy. Jeżeli sprzedawca nie dostarczy towaru w umówionym terminie, konsument ma prawo wezwać sprzedawcę do jego dostarczenia w dodatkowym terminie, który powinien być odpowiedni. Jeśli w tym dodatkowym terminie również towar nie zostanie dostarczony, konsument ma prawo odstąpić od umowy.

W świetle tego co opisała Pani, wydaje się, że:

Sprzedawca nie dostarczył towaru w ciągu 30 dni od zawarcia umowy.
Sprzedawca nie odpowiada na próby kontaktu.
W takiej sytuacji, warto podjąć następujące kroki:

Jeżeli dokonała Pani przelewu z konta bankowego, warto zgłosić sprawę do banku. Czasami banki mają możliwość pomocy w odzyskaniu środków przelanych w wyniku oszustwa.
Można zgłosić problem do odpowiednich organów, takich jak UOKiK. Urząd ten zajmuje się ochroną praw konsumenta i może podjąć działania w przypadku naruszenia tych praw przez przedsiębiorców.
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty


Jeśli sklep faktycznie został zamknięty, może być trudniej odzyskać środki, ale warto zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji, które mogą pomóc w dochodzeniu praw konsumenta. Ponadto, jeżeli Pani zna dane firmy prowadzącej sklep, można także zgłosić sprawę na policję jako potencjalne oszustwo.
 
anonim cytuj
28-08-2023

Sugerowane Tematy

Udostępnianie danych na etykiecie
Witam, firma wysyła towar do klienta firmami kurierskimi. Na etykiecie podaje dane teleadresowe oraz telefon i mail do konkretnej osoby. Macie jakiś szablon zgody na udostępnienie takich danych?...
198kk
No właśnie czemu osoby w związku z osobą niepełnosprawną nie wiedzą o konsekwencjach prawnych?...
Jaka będzie kwota wypłacana na L4 jeśli mam przepracowane 3 miesiące?
Pracuje na umowie zlecenie , 12 grudnia będzie 90 dni więc w teorii mogę iść już na L4 ciążowe , lekarz nalega ze względu na ciężka ciążę. Wiem że wysokość l4 jest wyliczana ze średniej z ostatnich 12 miesięcy , a co jeśli nie pracowałam wcześniej ? Jeśli było przepracowane tylko te 3 miesiące ? Z tych trzech miesięcy średnia będzie wyliczana ? W sensie wynagrodzenie z tych trzech miesięcy dzielone na 12 miesięcy ? I to będzie kwota wypłacana na ...
Wezwanie przedegzekucyjne.
Dzisiaj ze skrzynki wyjąłem kopertę z pismem od ZTM Warszawa pt. "Wezwanie przedegzekucyjne". Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym wydany przez Sąd Rejonowy z dnia 2010-08-18. Następnie widnieje kwota zadłużenia na dzień 2023-11-02 oraz standardowo dane do przelewu. Na drugiej stronie w "zestawieniu nieuregulowanych zobowiązań" w polu "data wezwania" wpisano dzień 2009-08-22, a dalej w kolumnie o nazwie "d...

Wyszukiwarka