Zakupy przez internet (brak paczki ani kontaktu)

Dzień dobry
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.
Co w przypadku takiego zakupu zrobić? Kontaktować się z UOKiK?
anonim cytuj
20-07-2022
A co to za butik? Bo może być to zwykły scam
 
anonim cytuj
20-07-2022
Nazywa się Limodi
 
anonim cytuj
20-07-2022
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty
 
anonim cytuj
20-07-2022
No tak tylko zrobiłam przelew gdy chyba jeszcze istniał a paczki do dziś się nie doczekałam od marca
 
anonim cytuj
20-07-2022
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.


Jeżeli dokonała Pani zakupu w sklepie internetowym i nie otrzymała Pani zamówionego towaru, ma Pani prawo do dochodzenia swoich praw w oparciu o ustawę o prawach konsumenta.

Zgodnie z przepisami tej ustawy, sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od zawarcia umowy, chyba że strony umówiły się na inny termin dostawy. Jeżeli sprzedawca nie dostarczy towaru w umówionym terminie, konsument ma prawo wezwać sprzedawcę do jego dostarczenia w dodatkowym terminie, który powinien być odpowiedni. Jeśli w tym dodatkowym terminie również towar nie zostanie dostarczony, konsument ma prawo odstąpić od umowy.

W świetle tego co opisała Pani, wydaje się, że:

Sprzedawca nie dostarczył towaru w ciągu 30 dni od zawarcia umowy.
Sprzedawca nie odpowiada na próby kontaktu.
W takiej sytuacji, warto podjąć następujące kroki:

Jeżeli dokonała Pani przelewu z konta bankowego, warto zgłosić sprawę do banku. Czasami banki mają możliwość pomocy w odzyskaniu środków przelanych w wyniku oszustwa.
Można zgłosić problem do odpowiednich organów, takich jak UOKiK. Urząd ten zajmuje się ochroną praw konsumenta i może podjąć działania w przypadku naruszenia tych praw przez przedsiębiorców.
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty


Jeśli sklep faktycznie został zamknięty, może być trudniej odzyskać środki, ale warto zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji, które mogą pomóc w dochodzeniu praw konsumenta. Ponadto, jeżeli Pani zna dane firmy prowadzącej sklep, można także zgłosić sprawę na policję jako potencjalne oszustwo.
 
anonim cytuj
28-08-2023

Sugerowane Tematy

Czy ktoś z Was wymeldował osobę bez jej zgodny?
Witam, moja Teściowa chce wymeldować syna, brata moje męża, ponieważ tam nie przebywa. A dodatku zaczyna się o niego ubiegać komornik, oraz szuka go policja. Czy ktoś z Was wymeldował osobę bez jej zgodny? Jak dokładnie to wszystko wygląda?...
ile urlopu należy sie 18-latkowi?
Witam. Chciałabym bym się dowiedzieć jak to jest z urlopem. Otóż: mój brat 18 letni podjął swoją pierwszą pracę. Było to czerwca 2021r czyli tego roku. Dostał normalnie umowę o pracę na 2 lata. W lipcu tego roku wykorzystał 6 dni urlopu. Teraz pytanie. Należy mu się ogólnie 22 dni urlopu. Tylko pytanie ? Skoro umowę ma od czerwca 2021 to od czerwca 2021 do czerwca 2022 przysługuje mu 22 dni urlopu ? Czy od czerwca 2021 do grudnia 2021 przysługuj...
Sprzedaż pojazdu po nabyciu spadku.
Mama, siostra i ja otrzymałyśmy spadek po tacie -motor(bez testamentu). Chcemy go sprzedać szwagrowi( ogólnie on go kupił i mieszka za granicą tylko zarejestrowany był na tatę) bo żadna z nas nie ma prawa jazdy. Żadna z nas nie pomyślała żeby zgłosić śmierć taty do ubezpieczalni i po 10 miesiącach odezwała się ubezpieczalnia. Co mamy zrobić w tej sytuacji? Jakie dokumenty potrzebne są i czy musimy być wszystkie do sprzedaży?...
Lekarz źle wystawił zwolnienie, jak to naprawić?
Kobieta w 8 miesiącu ciąży, lekarz wystawił zwolnienie od 13 stycznia do 13 stycznia, zamiast do 13 lutego, pracodawca grozi że nie wypłaci wynagrodzenia. Teraz pytanie, jak można to naprawić, dodam że lekarz wystawiający zwolnienie jest na L4....

Wyszukiwarka