Zakupy przez internet (brak paczki ani kontaktu)

Dzień dobry
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.
Co w przypadku takiego zakupu zrobić? Kontaktować się z UOKiK?
anonim cytuj
20-07-2022
A co to za butik? Bo może być to zwykły scam
 
anonim cytuj
20-07-2022
Nazywa się Limodi
 
anonim cytuj
20-07-2022
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty
 
anonim cytuj
20-07-2022
No tak tylko zrobiłam przelew gdy chyba jeszcze istniał a paczki do dziś się nie doczekałam od marca
 
anonim cytuj
20-07-2022
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.


Jeżeli dokonała Pani zakupu w sklepie internetowym i nie otrzymała Pani zamówionego towaru, ma Pani prawo do dochodzenia swoich praw w oparciu o ustawę o prawach konsumenta.

Zgodnie z przepisami tej ustawy, sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od zawarcia umowy, chyba że strony umówiły się na inny termin dostawy. Jeżeli sprzedawca nie dostarczy towaru w umówionym terminie, konsument ma prawo wezwać sprzedawcę do jego dostarczenia w dodatkowym terminie, który powinien być odpowiedni. Jeśli w tym dodatkowym terminie również towar nie zostanie dostarczony, konsument ma prawo odstąpić od umowy.

W świetle tego co opisała Pani, wydaje się, że:

Sprzedawca nie dostarczył towaru w ciągu 30 dni od zawarcia umowy.
Sprzedawca nie odpowiada na próby kontaktu.
W takiej sytuacji, warto podjąć następujące kroki:

Jeżeli dokonała Pani przelewu z konta bankowego, warto zgłosić sprawę do banku. Czasami banki mają możliwość pomocy w odzyskaniu środków przelanych w wyniku oszustwa.
Można zgłosić problem do odpowiednich organów, takich jak UOKiK. Urząd ten zajmuje się ochroną praw konsumenta i może podjąć działania w przypadku naruszenia tych praw przez przedsiębiorców.
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty


Jeśli sklep faktycznie został zamknięty, może być trudniej odzyskać środki, ale warto zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji, które mogą pomóc w dochodzeniu praw konsumenta. Ponadto, jeżeli Pani zna dane firmy prowadzącej sklep, można także zgłosić sprawę na policję jako potencjalne oszustwo.
 
anonim cytuj
28-08-2023

Sugerowane Tematy

zwrot kosztów za stawienie sie w sądzie świadka
Jeżeli zostałam wezwana w charakterze świadka na rozprawę sądową w powództwie czy Sąd ma prawo zwrócić mi koszty dojazdu? Dostalam taką informacje od osoby której dotyczy ta sprawa, a czeka mnie daleka wyprawa. Zostaje mi jedynie możliwość wynajęcia auta bo obecnie zadnego nie posiadam. Był ktoś moze w podobnej sytuacji? czy faktycznie moge liczyć na zwrot kosztów? A jesli nie to do której ze storn powinnam się zwrócić o pokrycie dojazdu...
Czy właściciel działki zobowiązany jest do zadbania o nią?
Witam serdecznie. Czy istnieje jakiś przepis mówiący o tym, że właściciel działki zobowiązany jest do zadbania o nią? Mieszkam w domu jednorodzinnym w górach. Pod moim domem jest zaniedbana działka której właściciel mieszka jakieś 100 km od tego miejsca. Gdyby nie to, że dba się o swoje, już dawno miała bym w swoim ogrodzie ciernie i inne chwasty... Nie mówiąc już o żmijach i innych żyjątkach. Czy faktycznie tak jest ze " wolnoć Tomku w swo...
Postępowanie spadkowe.
Witam serdecznie. Mam pytanie. Moja 16- to letnia córka od prababci otrzymała w spadku mieszkanie. Nikt nie ma tutaj meldunku, ponieważ babcia nie zdążyła przed śmiercią dokończyć kilku spraw min. zameldować prawnuczkę albo kogokolwiek chociaż tymczasowo dopóki córka nie ukończy 18 - tu lat. Znajoma babci była upoważniona do babci konta, opiekowania się nią, płacenia rachunków i do samego pochowania jej. Mnie i córki nie wiedzieć czemu nie upoważ...
Odszkodowanie
Kilka lat temu doszło do wypadku drogowego z moim udziałem. Zostałam zobowiązana do wypłacenia odszkodowania. Po dokonaniu przelewu, został on do mnie zwrócony ponieważ kobieta której miałam wypłacić odszkodowanie, zmarła. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?...

Wyszukiwarka