Zakupy przez internet (brak paczki ani kontaktu)

Dzień dobry
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.
Co w przypadku takiego zakupu zrobić? Kontaktować się z UOKiK?
anonim cytuj
20-07-2022
A co to za butik? Bo może być to zwykły scam
 
anonim cytuj
20-07-2022
Nazywa się Limodi
 
anonim cytuj
20-07-2022
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty
 
anonim cytuj
20-07-2022
No tak tylko zrobiłam przelew gdy chyba jeszcze istniał a paczki do dziś się nie doczekałam od marca
 
anonim cytuj
20-07-2022
Zamówiłam ubrania na stronie internetowej pewnego butiku. Oczywiście zrobiłam przelew i otrzymałam informację na adres mailowy że zamówienie zostało wysłane. Jednak to było 13 marca. Od tamtej pory cisza. Pisałam na znaleziony adres e-mail zapytanie co z zamówieniem ale nie otrzymałam odpowiedzi. Strony na Facebooku nie mogę odnaleźć. W zakładce znalezionej w mailu da się wejść na stronę sklepu jednak w zakładce "kontakt" pokazuje błąd.


Jeżeli dokonała Pani zakupu w sklepie internetowym i nie otrzymała Pani zamówionego towaru, ma Pani prawo do dochodzenia swoich praw w oparciu o ustawę o prawach konsumenta.

Zgodnie z przepisami tej ustawy, sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od zawarcia umowy, chyba że strony umówiły się na inny termin dostawy. Jeżeli sprzedawca nie dostarczy towaru w umówionym terminie, konsument ma prawo wezwać sprzedawcę do jego dostarczenia w dodatkowym terminie, który powinien być odpowiedni. Jeśli w tym dodatkowym terminie również towar nie zostanie dostarczony, konsument ma prawo odstąpić od umowy.

W świetle tego co opisała Pani, wydaje się, że:

Sprzedawca nie dostarczył towaru w ciągu 30 dni od zawarcia umowy.
Sprzedawca nie odpowiada na próby kontaktu.
W takiej sytuacji, warto podjąć następujące kroki:

Jeżeli dokonała Pani przelewu z konta bankowego, warto zgłosić sprawę do banku. Czasami banki mają możliwość pomocy w odzyskaniu środków przelanych w wyniku oszustwa.
Można zgłosić problem do odpowiednich organów, takich jak UOKiK. Urząd ten zajmuje się ochroną praw konsumenta i może podjąć działania w przypadku naruszenia tych praw przez przedsiębiorców.
z tego co wyczytałem to sklep został zamknięty


Jeśli sklep faktycznie został zamknięty, może być trudniej odzyskać środki, ale warto zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji, które mogą pomóc w dochodzeniu praw konsumenta. Ponadto, jeżeli Pani zna dane firmy prowadzącej sklep, można także zgłosić sprawę na policję jako potencjalne oszustwo.
 
anonim cytuj
28-08-2023

Sugerowane Tematy

Jak ustalić masę spadową?
Proszę o pomoc. Nabyłam spadek w 1/6 przez sąd i mam pół roku żeby zgłosić go do urzędu skarbowego. Problem w tym że muszę ustalić masę spadkową, jak to zrobić najszybciej i na jakie koszty można się przygotować ? Dodam że część rodzeństwa nie współpracuje, nie ponosi kosztów, nie odbiera listów. Obawiam się że nie zdążę i będę musiała zapłacić 19 % podatku....
Umowa zlecenie/umowa o wykonanie usługi
Witam. Czy ktoś się orientuje i może mi powiedzieć, jaka jest różnica pomiędzy umową zlecenie a umową o wykonanie usługi? Będę bardzo wdzięczna!...
Dziedziczenie na podstawie testamentu.
Miesiąc temu zmarł mój tata, nie został sporządzony testament więc na mnie i na siostrę przypada po 1/2 majątku. W skład majątku wchodzi między innymi mieszkanie które wcześniej wynajmowane było przez siostrę zmarłego (umowa podpisana jest do czerwca przyszłego roku). Moje pytania brzmią, jakie prawa mam do tego mieszkania (czy mogę mieszkać w nim itp.)? W jaki sposób podejść do podziału majątku w formie tego mieszkania?...
Rodzice kupili mi mieszkanie 10 lat temu w które inwestowałam, ale wciąż prawnie należy do nich. Czy jestem w stanie się jakoś zabezpieczyć przed wyrzuceniem mnie?
Hej, mam problem natury prawno rodzinnej. Prawie 10 lat temu rodzice kupili "mi" mieszkanie. "Mi" ponieważ ono wciąż prawnie należy do nich, pomimo wielokrotnego zapewniania, że przecież jest moje. Ja w nim jedynie od tych prawie 10 lat mieszkam, ale też zarządzam. Był okres, kiedy było wynajmowane, bo studiowałam w innym mieście (oczywiście żaden podatek nie był odprowadzany, bo rodzice zabronili mi to zgłaszać - wszelkie umo...

Wyszukiwarka