Po pierwsze powinien Pan dostać informację z Plusa na piśmie że dlug został sprzedany jakiejś firmie, jeśli Pan nie otrzymał to rozumiem , że od firmy, której zapłacił Pan te pieniądze taką informację Pan dostał. Z tego co Pan pisze to Plus nie jest już właścicielem tych kart tylko firma x, po co zatem dzwoni Pan do Plusa?
bo u nich w systemie widnieje informacja, że istnieją długi które są dawno spłacone przez to nie mogę wziąść abonamentu u innego operatora. Zwłaszcza, że zarówno Ja jak i firmy zewnętrzne na moją prośbe wysłały potwierdzenia spłat tych zaległosci więc informacje z plusa są fałszywe bo nie jestem już nic winny nikomu.
Otrzymał Pan pismo z z Plusa o sprzedaży
Tak był takie pisma.
Ok, proszę zatem na piśmie wysłać żądanie usunięcia Pana danych w Plusie ponieważ nie jest Pan już ich klientem powołując się na pismo które Pan otrzymał.O Kopie zapewne może Pan też poprosić firmę której spłacił Pan zadłużenie......nic na telefon, wszystko pisemnie ( może być email )