Witam, przychodzę z takim pytaniem. Zamówiłam paczkę ze sklepu internetowego. Wysyłka była dość droga, bo paczka była ciężka. Przysłali błędna rzecz i chciałam ja wymienić. Sklep kazał mi pokryć koszt wysyłki zwrotnej. Koszt wysyłki w 2 strony to już wartość towaru. Przecież to wina sklepu, że wysłali błędny towar, więc oni powinni pokryć koszty wysyłki zwrotnej? Sklep twierdzi, że ja, bo to ja nie chciałam błędnego towaru. Jak to jest w końcu?
anonim cytuj
04-10-2021
Błąd sklepu. Poinformuj iż był kontakt z rzecznikiem praw konsumentów i to sklep ponosi odpowiedzialność. W 99 procentach odpuszcza
anonim cytuj
04-10-2021
To żaden zwrot tylko reklamacja. Pokrywają wszystkie koszty.
Pytanie o opiekę na dziecko (L4), żona pracuje na umowę o pracę, ja mam zawieszoną działalność gospodarczą (nie jestem zarejestrowany jako bezrobotny), czy w sytuacji gdy dziecko zachoruje to żona może od lekarza wziąć L4 na dziecko?
...
Witam, chcę zatrudnić pewną osobę na wyższe stanowisko ale po dostarczeniu od niej papierów, dyplom ukończenia politechniki wygląda trochę podejrzanie. Czy mam możliwość sprawdzenia wiarygodności ukończenia studiów jako pracodawca?...
Witam. Sprzedałem samochód i na odwrocie umowy napisaliśmy że płatność ratalna. Niestety nie mam kontaktu z klientem i przestał płacić raty. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze lub auto?...
Jestem objęty dozorem policyjnym, jeden raz w tygodniu musze się stawiać na komisariacie. Jak to wygląda z wyjazdem za granice np. na tydzień? Zakładając ze zmieściłbym się w ramach czasowych żeby wrócić i stawić się. Na "papierze" z prokuratury nie mam nic napisane o zakazie opuszczania kraju. Prosiłbym o poradę...
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: