Witam, przychodzę z takim pytaniem. Zamówiłam paczkę ze sklepu internetowego. Wysyłka była dość droga, bo paczka była ciężka. Przysłali błędna rzecz i chciałam ja wymienić. Sklep kazał mi pokryć koszt wysyłki zwrotnej. Koszt wysyłki w 2 strony to już wartość towaru. Przecież to wina sklepu, że wysłali błędny towar, więc oni powinni pokryć koszty wysyłki zwrotnej? Sklep twierdzi, że ja, bo to ja nie chciałam błędnego towaru. Jak to jest w końcu?
anonim cytuj
04-10-2021
Błąd sklepu. Poinformuj iż był kontakt z rzecznikiem praw konsumentów i to sklep ponosi odpowiedzialność. W 99 procentach odpuszcza
anonim cytuj
04-10-2021
To żaden zwrot tylko reklamacja. Pokrywają wszystkie koszty.
Czy mogę dostać NK z wf z powodu braku frekwencji mając zwolnienie cało roczne ?
Wf to 1 i ostania lekcja wszystkie nieobecności są usprawiedliwione....
Od kilku miesięcy regularnie na osiedlu miałam rysowany samochód jakimś ostrym narzędziem. Po trzecim razie zainstalowałam w samochodzie kamerki na czujnik ruchu i sprawca za czwartym razem się nagrał. Dodatkowo policja u niego zabezpieczyła śrubokręt z moim lakierem samochodu. Niestety sprawca odpowie tylko za to ostatnie porysowanie według policji. Czy jest jakaś szansa że mógłby odpowiedzieć za wcześniejsze porysowania. Dodam że wcześniej spra...
Dzień dobry, dostałam w spadku mieszkanie i muszę wypłacić zachowek. W urzędzie skarbowym Pani powiedziała że mam wpisać kwotę 150 tysięcy natomiast mieszkanie wystawiam za więcej. Od której kwoty powinnam wyliczyć zachowek. Dodatkowo czy mogę sobie odliczyć od kwoty zachowku prowizję biura nieruchomości za sprzedaż mieszkania?...
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: