Witam, przychodzę z takim pytaniem. Zamówiłam paczkę ze sklepu internetowego. Wysyłka była dość droga, bo paczka była ciężka. Przysłali błędna rzecz i chciałam ja wymienić. Sklep kazał mi pokryć koszt wysyłki zwrotnej. Koszt wysyłki w 2 strony to już wartość towaru. Przecież to wina sklepu, że wysłali błędny towar, więc oni powinni pokryć koszty wysyłki zwrotnej? Sklep twierdzi, że ja, bo to ja nie chciałam błędnego towaru. Jak to jest w końcu?
anonim cytuj
04-10-2021
Błąd sklepu. Poinformuj iż był kontakt z rzecznikiem praw konsumentów i to sklep ponosi odpowiedzialność. W 99 procentach odpuszcza
anonim cytuj
04-10-2021
To żaden zwrot tylko reklamacja. Pokrywają wszystkie koszty.
Mam pytanie. Pracuje na cały etat, szef zmniejszył godz pracy na 7 dziennie 6 dni w tygodniu. Czy w tym przypadku nie mamy prawa do wolnego za sobotę z racji zmniejszenia godzin pracy ? ...
Sprzedałem osobie prywatnej odkurzacz.
Działał podobno kilka dni.
Kupujący chce zwrotu pieniędzy.
ok, nie neguje tego.
kupujący opłacił przy zakupie koszta sprzętu + wysyłka.
natomiast ja zapłaciłem z własnej kieszeni za kuriera który ten zwrot miał odebrał od klienta.
Kupujący zapłacił za wysyłkę 18 zł a ja za odbiór od niego 22 zł.
Czy mogę odliczyć koszt wysyłki od kwoty zwrotu do kupującego ?
Ja oraz kupujący jesteśmy osobami prywatny...
Jestem na L4 od psychiatry.
30 kwietnia kończ mi się okres wypowiedzenia. Jednak ze względu na stan zdrowia L4 będzie trwać. Czy mam sam złożyć wniosek do ZUS-u o zasiłek, czy pójdzie to automatycznie? Co konkretnie mam zrobić.
Bardzo proszę o pomoc....
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: