sprzedaż telefonu
Witam. W zeszłym tygodniu sprzedałam pewnemu panu przez portal OLX telefon. Pan przelał na moje konto opłatę za telefon + koszt wysyłki do paczkomatu. Po otrzymaniu przelewu od razu nadałam paczkę w paczkomacie i przekazałam panu nr do śledzenia przesyłki. Kiedy paczka już dotarła pan miał 48 godzin na odbiór. Na śledzeniu przesyłki widziałam, że nie odbierał jej, więc kiedy zostało około 6 godzin napisałam do niego, aby odebrał paczkę lub przedłużył jej pobyt w paczkomacie, prośbę ponawiałam jeszcze 2 razy, jednak bez kontaktu zwrotnego ze strony kupującego, mimo że wyświetlał moje wiadomości. Dosłownie 5 minut po tym jak upłynął czas na odbiór, napisał do mnie z prośbą (a właściwie bardziej żądaniem) o zwrot pieniędzy, bez żadnych wyjaśnień, co do braku odbioru przesyłki.
I teraz pytanie, jaką kwotę powinnam zwrócić panu, czy będzie to całość jaką mi przelał, czy mogę potrącić z tego opłatę za dwie przesyłki? Dodam, że sprzedawałam jako osoba prywatna, nie przedsiębiorca.