Art. 9. 1. Informacja handlowa jest wyraźnie wyodrębniana i oznaczana
w sposób niebudzący wątpliwości, że jest to informacja handlowa.
2. Informacja handlowa zawiera:
1) oznaczenie podmiotu, na którego zlecenie jest ona rozpowszechniana, oraz jego
adresy elektroniczne;
2) wyraźny opis form działalności promocyjnej, w szczególności obniżek cen,
nieodpłatnych świadczeń pieniężnych lub rzeczowych i innych korzyści
związanych z promowanym towarem, usługą lub wizerunkiem, a także
jednoznaczne określenie warunków niezbędnych do skorzystania z tych
korzyści, o ile są one składnikiem oferty;
3) wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na określenie zakresu
odpowiedzialności stron, w szczególności ostrzeżenia i zastrzeżenia.
3. Przepisy ust. 1 i 2 nie naruszają przepisów ustawy:
1) z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019
r. poz. 1010 i 1649) oraz
2) z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 847 i 1495).

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną art. 9

Poprzedni

Art. 8. 1. Usługodawca: 1) określa regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej „regulaminem”; 2) nieodpłatnie udostępnia usługobiorcy regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie...

Nastepny

Art. 10. 1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy będącego osobą fizyczną za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poc...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  • Wejscie w życie 10 marca 2003
  • Ost. zmiana ustawy 4 maja 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 03 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka