Art. 9. 1. Rejestr grup prowadzi dyrektor oddziału regionalnego Agencji
właściwy ze względu na siedzibę grupy.
2. Rejestr grup zawiera:
1) nazwę i siedzibę grupy;
2) datę wydania decyzji administracyjnej, o której mowa w art. 7 ust. 1;
3) nazwę produktu lub grupy produktów, ze względu na które grupa otrzymała
decyzję;
4) dane osób upoważnionych do reprezentowania grupy zgodnie z jej aktem
założycielskim;
5) liczbę członków grupy.
3. Rejestr jest jawny.
4. Grupa jest obowiązana do informowania dyrektora oddziału regionalnego
Agencji o każdej zmianie danych zawartych w rejestrze, w terminie miesiąca od
dnia dokonania zmiany.
5. W przypadku gdy grupa nie wypełnia obowiązku, o którym mowa w ust. 4,
dyrektor oddziału regionalnego Agencji wzywa grupę do wypełnienia tego
obowiązku, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania przez grupę.
6. Dyrektor oddziału regionalnego Agencji, w terminie 7 dni od dnia
wypełnienia obowiązku, o którym mowa w ust. 4, informuje ministra właściwego
do spraw rynków rolnych oraz Prezesa Agencji o każdej zmianie danych zawartych
w rejestrze.
Art. 8. 1. Wniosek o wydanie decyzji administracyjnej dla grupy, o której mowa w art. 3, zawiera: 1) nazwę i siedzibę grupy; 2) dane osobowe osób upoważnionych do reprezentowania grupy zgodnie z je...
Art. 10. W przypadku niespełniania przez wnioskodawcę warunków określonych w art. 3 albo art. 3a lub w przepisach wydanych na podstawie art. 6 dyrektor oddziału regionalnego Agencji wydaje decyzję o...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców