Art. 51. 1. Towarzystwo przechowuje i archiwizuje dokumenty i inne nośniki
informacji funduszu, którym zarządza.
2. W przypadku likwidacji funduszu, w sposób określony w art. 71 ust. 1,
dokumenty i inne nośniki informacji, o których mowa w ust. 1, przechowuje
likwidator tego funduszu, a w przypadku likwidacji pracowniczego funduszu,
w sposób określony w art. 75, dokumenty i inne nośniki informacji, o których mowa
w ust. 1, przechowuje depozytariusz. Obowiązek przechowania trwa przez
pięćdziesiąt lat od chwili zakończenia likwidacji funduszu.
3. Niezależnie od obowiązków określonych w ust. 2 depozytariusz przechowuje
i archiwizuje wszelkie dokumenty i inne nośniki informacji, związane
z wykonywaniem przez niego zadań depozytariusza, przez pięćdziesiąt lat od chwili
zakończenia likwidacji funduszu.
4. W przypadku upadłości lub likwidacji depozytariusza, do przechowywania
dokumentów i innych nośników informacji, związanych z zarządzaniem funduszem
lub wykonywaniem zadań depozytariusza, stosuje się przepis art. 476 § 3 Kodeksu
spółek handlowych. Właściwy sąd niezwłocznie zawiadamia organ nadzoru
o wyznaczonym przechowawcy.

Ustawa o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych art. 51

Poprzedni

Art. 50. 1. Towarzystwo nie może: 1) nabywać lub obejmować udziałów, akcji albo innych papierów wartościowych, jednostek uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych lub tytułów uczestnictwa emitowanyc...

Nastepny

Art. 52. W sprawach nieuregulowanych w ustawie do towarzystw stosuje się przepisy Kodeksu spółek handlowych.

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 28 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych
  • Wejscie w życie 1 stycznia 1999
  • Ost. zmiana ustawy 30 listopada 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 23 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka