Art. 25. Pracownik jednostki kontrolowanej ma obowiązek:
1) niezwłocznego przedstawiania, na żądanie kontrolera, dokumentów, materiałów
i informacji niezbędnych do przeprowadzenia kontroli;
2) sporządzenia niezbędnych do przeprowadzenia kontroli kopii, odpisów lub
wyciągów z dokumentów, jak również zestawień i obliczeń sporządzonych na
podstawie dokumentów; zgodność kopii, odpisów i wyciągów oraz zgodność
zestawień i obliczeń z oryginalnymi dokumentami potwierdza kierownik
komórki organizacyjnej, w której dokumenty się znajdują;
3) udzielenia kontrolerowi, w wyznaczonym przez niego terminie, ustnych lub
pisemnych wyjaśnień.

Ustawa o kontroli w administracji rządowej art. 25

Poprzedni

Art. 24. Kierownik jednostki kontrolowanej ma obowiązek zapewnienia kontrolerowi warunków niezbędnych do sprawnego przeprowadzenia kontroli, w szczególności przez zapewnienie niezwłocznego przedstaw...

Nastepny

Art. 26. Niewywiązywanie się przez pracownika jednostki kontrolowanej z obowiązków, które wynikają z art. 25, może stanowić przesłankę odpowiedzialności dyscyplinarnej lub porządkowej.

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2012
  • Ost. zmiana ustawy 4 maja 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 04 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka