Art. 20. W przypadku gdy sprawozdanie, o którym mowa w art. 16, zawiera
braki minister właściwy do spraw administracji publicznej niezwłocznie, jednak nie
później niż w terminie 3 dni roboczych od daty wpływu sprawozdania dla
sprawozdań sporządzonych w postaci elektronicznej i nie później niż w terminie 7
dni roboczych dla sprawozdań sporządzonych w postaci papierowej, wzywa
organizatora zbiórki do uzupełnienia braków sprawozdania w terminie 14 dni
z pouczeniem, że nieusunięcie braków spowoduje niezamieszczenie przesłanego
sprawozdania na portalu zbiórek publicznych.

Ustawa o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych art. 20

Poprzedni

Art. 19. Informacja o zgłoszeniu zbiórki publicznej wraz ze sprawozdaniami, o których mowa w art. 16, jest dostępna na portalu zbiórek publicznych przez okres 10 lat, licząc od dnia upływu terminu p...

Nastepny

Art. 21. Minister właściwy do spraw administracji publicznej określi, w drodze rozporządzenia: 1) wzór aktu założycielskiego, 2) wzór zgłoszenia zbiórki publicznej, 3) wzory sprawozdań, o których ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 14 marca 2014 r. o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych
  • Wejscie w życie 18 lipca 2014
  • Ost. zmiana ustawy 22 grudnia 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 16 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka