Art. 14. 1. Z przeprowadzonego naboru kandydatów sporządza się protokół.
2. Protokół zawiera:
1) określenie stanowiska, na które był przeprowadzany nabór, liczbę kandydatów
oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu
cywilnego nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wraz ze wskazaniem
kandydatów niepełnosprawnych o ile do przeprowadzanego naboru stosuje się
przepis art. 13a ust. 2, przedstawianych kierownikowi jednostki;
2) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających
wymagania formalne;
3) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru;
4) uzasadnienie dokonanego wyboru;
5) skład komisji przeprowadzającej nabór.

Ustawa o pracownikach samorządowych art. 14

Poprzedni

Art. 13. 1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, oraz o naborze kandydatów na to stanowisko umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, o któr...

Nastepny

Art. 15. 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz op...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2009
  • Ost. zmiana ustawy 1 września 2018
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 05 12 2020
Komentarze

Wyszukiwarka