Art. 15. 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku
naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce,
w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowanie w Biuletynie przez okres co
najmniej 3 miesięcy.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1) nazwę i adres jednostki;
2) określenie stanowiska;
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru
na stanowisko.
3. Jeżeli w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą
wyłonioną w drodze naboru istnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego
stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku innej osoby spośród
kandydatów, o których mowa w art. 13a ust. 1. Przepis art. 13a ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Ustawa o pracownikach samorządowych art. 15

Poprzedni

Art. 14. 1. Z przeprowadzonego naboru kandydatów sporządza się protokół. 2. Protokół zawiera: 1) określenie stanowiska, na które był przeprowadzany nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i ...

Nastepny

Art. 16. 1. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony. Jeżeli zachodzi konieczność zastępstwa pracowni...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2009
  • Ost. zmiana ustawy 1 września 2018
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 05 12 2020
Komentarze

Wyszukiwarka