Art. 119. 1. Rejestry w sprawach cudzoziemców, którym udzielana jest
ochrona, prowadzi się w systemie informatycznym w formie następujących
zbiorów:
1) rejestru spraw o udzielenie lub pozbawienie ochrony międzynarodowej oraz
o udzielenie pomocy cudzoziemcom ubiegającym się o udzielenie ochrony
międzynarodowej;
2) (uchylony)
3) rejestru spraw o udzielenie azylu;
4) (uchylony)
5) rejestru spraw o udzielenie ochrony czasowej;
6) rejestrów odcisków linii papilarnych pobranych od cudzoziemca, który:
a) złożył wniosek o udzielenie ochrony międzynarodowej,
b) złożył wniosek o udzielenie azylu,
c) (uchylona)
d) korzysta z ochrony czasowej;
7) rejestru spraw prowadzonych na podstawie rozporządzenia 604/2013.
2. Rejestr, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, w zakresie dotyczącym
cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej, którym
udzielono pomocy, może być prowadzony także w systemie kartotecznym.

Ustawa o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej art. 119

Poprzedni

Art. 118. 1. Po zakończeniu okresu ochrony czasowej Szef Urzędu podejmuje działania mające na celu umożliwienie powrotu cudzoziemcom do kraju pochodzenia lub na obszar, z którego przybyli. 2. Po za...

Nastepny

Art. 120. Rejestry, o których mowa w art. 119: 1) w pkt 1, prowadzi komendant oddziału Straży Granicznej, komendant placówki Straży Granicznej, Szef Urzędu i Rada, każdy w zakresie swojego działania...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Wejscie w życie 1 września 2003
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 07 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka