Art. 119. 1. Rejestry w sprawach cudzoziemców, którym udzielana jest
ochrona, prowadzi się w systemie informatycznym w formie następujących
zbiorów:
1) rejestru spraw o udzielenie lub pozbawienie ochrony międzynarodowej oraz
o udzielenie pomocy cudzoziemcom ubiegającym się o udzielenie ochrony
międzynarodowej;
2) (uchylony)
3) rejestru spraw o udzielenie azylu;
4) (uchylony)
5) rejestru spraw o udzielenie ochrony czasowej;
6) rejestrów odcisków linii papilarnych pobranych od cudzoziemca, który:
a) złożył wniosek o udzielenie ochrony międzynarodowej,
b) złożył wniosek o udzielenie azylu,
c) (uchylona)
d) korzysta z ochrony czasowej;
7) rejestru spraw prowadzonych na podstawie rozporządzenia 604/2013.
2. Rejestr, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, w zakresie dotyczącym
cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej, którym
udzielono pomocy, może być prowadzony także w systemie kartotecznym.
Art. 118. 1. Po zakończeniu okresu ochrony czasowej Szef Urzędu podejmuje działania mające na celu umożliwienie powrotu cudzoziemcom do kraju pochodzenia lub na obszar, z którego przybyli. 2. Po za...
Art. 120. Rejestry, o których mowa w art. 119: 1) w pkt 1, prowadzi komendant oddziału Straży Granicznej, komendant placówki Straży Granicznej, Szef Urzędu i Rada, każdy w zakresie swojego działania...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców