Art. 117. 1. Komisję dyscyplinarną urzędu powołuje dyrektor generalny urzędu
spośród członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędzie.
2. Dyrektorzy generalni urzędów mogą w drodze porozumienia powołać
wspólną komisję dyscyplinarną dla kierowanych przez nich urzędów.
3. O powołaniu komisji dyscyplinarnej zawiadamia się niezwłocznie Szefa
Służby Cywilnej.
4. Komisję dyscyplinarną, w liczbie co najmniej 10 członków, powołuje się na okres 4 lat.
5. Komisja dyscyplinarna powołuje ze swojego grona przewodniczącego komisji
i jego 2 zastępców.
6. Tryb pracy komisji dyscyplinarnej określa regulamin uchwalony przez
komisję dyscyplinarną i zatwierdzony przez dyrektora generalnego urzędu.

Ustawa o służbie cywilnej art. 117

Poprzedni

Art. 116. 1. Sprawy dyscyplinarne członków korpusu służby cywilnej rozpoznają komisje dyscyplinarne: 1) w I instancji – komisja dyscyplinarna; 2) w II instancji – Wyższa Komisja Dyscyplinarna Służb...

Nastepny

Art. 118. 1. Wyższą Komisję Dyscyplinarną powołuje Prezes Rady Ministrów. 2. W skład Wyższej Komisji Dyscyplinarnej wchodzi 15 członków powoływanych przez Prezesa Rady Ministrów na okres 6 lat, w ty...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Wejscie w życie 24 marca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 01 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka