Reklamacja obuwia.
Zakupiłam pod koniec styczni 2023 roku obuwie - kozaki skórzane. Chodziłam w nich do końca sezonu, czyli mniej więcej 1,5 miesiąca. Po sezonie, zabezpieczone obuwie trafiło w pudełku na przechowanie. W połowie grudnia 2023, buty wróciły do użytku, ale po pierwszej „chlapie” okazało się, że przecieka lewy but. Złożyłam w sklepie reklamację, buty trafiły do producenta, który uznał reklamację i zadeklarował naprawę. Buty wróciły, zaczęłam ich ponownie używać i po raz kolejny przy zimowej aurze, nie dość że but lewy dalej przeciekał, to jeszcze prawy do niego dołączył.
Buty znów trafiły do reklamacji, producent ponownie podjął się naprawy obuwia. Buty wróciły.
Dziś ponownie pogoda typu „chlapa” - but prawy przecieka…
Czy mogę w takiej sytuacji skutecznie zarządzać wymiany na pełnowartościowy produkt? Już przy pierwszej i drugiej reklamacji zaznaczałam, że chcę otrzymać pełnowartościowy nowy produkt.
Obecnie po dwóch naprawach but wygląda nieładnie, stracił swój kształt, wygląda jakbym bokiem chodziła…
Nie wiem czy mogę skutecznie powołać się na konkretny przepis, który wymusi wymianę wadliwego towaru na nowy, pełnowartościowy, żeby but kolejny raz już nie był naprawiany?