Reklamacja produktu.
Witam,
24.08.2023 - kupiłem nowy akumulator do kampera
30.09.2023 - oddałem go do sklepu na gwarancji, bo się rozładowywał bardzo szybko. Pracownik sklepu powiedział, że musi on go wysłać do producenta i zazwyczaj trwa to tydzień
(tutaj wykonałem kilka telefonów prosząc o informacje i pracownik mówił zawsze, że producent tak długo zwleka)
11.10.2023 - pracownik sklepu napisał SMSa, że nagle potrzebuje zdjęcie karty gwarancyjnej i paragonu. W momencie oddawania mu akumulatora nie prosił o to. Wysłałem mu te zdjęcia. Potwierdził, że dotarły.
(tutaj znowu kilkukrotnie dzwoniłem do sprzedawcy prosząc o informacje co się dzieje)
17.10.2023 - pracownik napisał SMSa: "Nie mam żadnego info nadal. Do końca tygodnia niby ma być odpowiedź."
Czytałem online, że jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie odpowie czy uznaje reklamacje czy nie, to uznaje się, że ją uznał. Czy to prawda?
Co mogę zrobić w tej sytuacji, bo wiele razy już dzwoniłem i poganiałem tego sprzedawcę, a zawsze jest odpowiedź 'to producent tak zwleka', a odpowiedź 'niby ma być odpowiedź' jakoś mnie nie satysfakcjonuje.