Zakupiliśmy grzejnik z funkcja elektryczna na specjalne zamówienie (pod wymiar). Chcielibyśmy zwrócić produkt, natomiast producent nie chce przyjac go, ze względu na to, ze był pod zamówienie. Jeśli nie minelo 30 dni od daty zakupu rzeczywiście nie ma możliwości , aby go oddać?
anonim cytuj
19-10-2020
Niestety jesli byl pod zamówienie to sprzedawca nie ma obowiązku przyjac zwrotu
anonim cytuj
19-10-2020
Ma obowiązek tylko i wyłącznie przy defekcie. Wszelkie produkty produkowane na zamówienie są wykluczone z zwrotów.
Wyjątki od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy. W Pani przypadku zastosowanie będzie miał pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
A zatem, jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie.
Klient kupił ode mnie samochód przy licytacji powiedział że zrezygnuje z ubezpieczenia, oczywiście tego nie zrobił auto zostało sprzedane na fv czy mogę jakoś odzyskać pieniądze za swoją składkę....
Dzień dobry,
Niedawno zmarł mój brat, jedyną rodziną dla niego i Jego żony jestem/byłem ja, Oni nie mieli dzieci a rodzice obu stron dawno nie żyją. Brat z żoną nie bardzo radzili sobie finansowo, wieczni bezrobotni utrzymujący się z rent i zasiłków, mieszkali w mieszkaniu które sfinansowali Im nasi rodzice a ja opłacałem im latami rachunki.
Zamierzałem się zrzec prawa do spadku po bracie ale niestety dowiedziałem się pocztą pantoflową, że żona...
Witam mam pytanie, jeżeli mój ojciec ma dożywotnia służebność mieszkania może wziąć kredyt w banku pod tą służebność dom jest oddany w darowiźnie na mnie wgl jakie on ma prawa?...
Dzień dobry,
bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie mam już pomysłu, w jaki sposób wyegzekwować realizację usługi.
Podpisaliśmy umowę na foto + video ze ślubu z terminem 3 miesiące. Wpłaciliśmy połowę pieniędzy zgodnie z umową.
Pierwsze zdjęcia miały być dzień po ślubie (ta część niestety tylko ustnie, ale mamy świadków na to).
Od tej pory praktycznie nie ma kontaktu. Fotograf albo pisze, że już wysyła, albo że wysłał, ale nie doszło, albo (90% ...
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: