Art. 4. 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka:
1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji
zarządzających;
2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz
komisji zarządzających;
3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;
4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami
prawa;
5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na
podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia
2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1430).
2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora
Generalnego Krajowego Ośrodka w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się
przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 4

Poprzedni

Art. 3. 1. Do wpłat na Fundusz Promocji Mleka są obowiązane pierwsze podmioty skupujące w rozumieniu art. 151 rozporządzenia nr 1308/2013, w wysokości 0,001 zł od każdego skupionego przez nie kilogr...

Nastepny

Art. 5. 1. Koszty związane z realizacją przez Krajowy Ośrodek zadań, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 2, są pokrywane ze środków funduszy promocji. Wysokość tych kosztów nie może przekroczyć 3,5% r...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 02 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka