Art. 9. Jednostki administracji rządowej przekazują Prezesowi Rady Ministrów,
na jego wniosek, informacje lub dokumenty dotyczące działalności kontrolnej
jednostki kontrolującej, w tym plany kontroli, dokumentację kontroli, informację
o realizowanych kontrolach i ich wynikach, o wystosowanych zaleceniach i
wnioskach, a także sposobach ich realizacji, oraz zbiorcze informacje z wybranych
kontroli bądź z działalności kontrolnej tej jednostki.

Ustawa o kontroli w administracji rządowej art. 9

Poprzedni

Art. 8. 1. Prezes Rady Ministrów jest organem właściwym w sprawach koordynowania kontroli, w tym zarządzanej przez inne organy administracji rządowej. Prezes Rady Ministrów może w szczególności: 1)...

Nastepny

Art. 10. 1. Kierownicy jednostek kontrolujących mogą zarządzić kontrolę wspólną, jeżeli przedmiot kontroli dotyczy zadań będących we właściwości tych kierowników. 2. Zarządzając kontrolę wspólną, k...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2012
  • Ost. zmiana ustawy 4 maja 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 04 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka