Art. 8. 1. Informację o naborze na stanowisko Prezesa Biura udostępnia się przez
umieszczenie ogłoszenia w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Biura do
spraw Substancji Chemicznych, zwanego dalej „Biurem”, oraz w Biuletynie
Informacji Publicznej Biura i Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa
Rady Ministrów. Ogłoszenie powinno zawierać:
1) nazwę i adres Biura;
2) określenie stanowiska;
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, wynikających z przepisów prawa;
4) określenie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku;
5) wskazanie wymaganych dokumentów;
6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów;
7) informację o metodach i technikach naboru.
2. Termin, o którym mowa w ust. 1 pkt 6, nie może być krótszy niż 10 dni od
dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa
Rady Ministrów.

Ustawa o substancjach chemicznych i ich mieszaninach art. 8

Poprzedni

Art. 7. Stanowisko Prezesa Biura może zajmować osoba, która: 1) posiada tytuł zawodowy magistra lub równorzędny; 2) jest obywatelem polskim; 3) korzysta z pełni praw publicznych; 4) nie była skaza...

Nastepny

Art. 9. 1. Nabór na stanowisko Prezesa Biura przeprowadza zespół, powołany przez ministra właściwego do spraw zdrowia, liczący co najmniej 3 osoby, których wiedza i doświadczenie dają rękojmię wyłon...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
  • Wejscie w życie 8 kwietnia 2011
  • Ost. zmiana ustawy 19 września 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 03 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka