Art. 65. 1. Minister właściwy do spraw wewnętrznych określi, w drodze
rozporządzenia:
1) wzory formularzy wniosków o:
a) wydanie lub wymianę dokumentu potwierdzającego prawo stałego
pobytu,
b) wydanie lub wymianę karty stałego pobytu członka rodziny obywatela
Unii Europejskiej;
2) liczbę fotografii i wymogi dotyczące fotografii dołączanych do wniosków
o wydanie lub wymianę dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu
lub karty stałego pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej;
3) wzory dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu i karty stałego
pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej.
2. W rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 1, uwzględnia się:
1) dane, o których mowa w art. 8, w zakresie niezbędnym do wydania lub
wymiany dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu lub karty stałego
pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej;
2) dane, o których mowa w art. 52 ust. 1.

Art. 65a. Do postępowań w sprawie prawa pobytu lub prawa stałego pobytu
obywateli Zjednoczonego Królestwa oraz członków rodzin obywateli
Zjednoczonego Królestwa stosuje się przepisy rozdziału 3 i rozdziału 4, z
zastrzeżeniem przepisów niniejszego rozdziału.

Art. 65b. 1. Obywatelom Zjednoczonego Królestwa wydaje się:
1) w przypadku posiadania prawa pobytu – zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu;
2) w przypadku posiadania prawa stałego pobytu – dokument potwierdzający
prawo stałego pobytu.
2. Członkom rodzin obywateli Zjednoczonego Królestwa wydaje się:
1) w przypadku posiadania prawa pobytu – kartę pobytową;
2) w przypadku posiadania prawa stałego pobytu – kartę stałego pobytu.

Art. 65c. 1. Przy składaniu wniosku o zarejestrowanie pobytu lub wydanie
karty pobytowej jest wymagana obecność małoletniego obywatela Zjednoczonego
Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa, który do dnia
złożenia wniosku ukończył 6. rok życia.
2. Od obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa ubiegającego się o zarejestrowanie pobytu lub wydanie
karty pobytowej, który do dnia złożenia wniosku ukończył 6. rok życia, pobiera się
odciski linii papilarnych.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym ze względu na stan
zdrowia obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa, można odstąpić od wymogu osobistego stawiennictwa,
o którym mowa w ust. 1.

Art. 65d. 1. W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej
umieszcza się:
1) następujące dane obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny
obywatela Zjednoczonego Królestwa, który złożył wniosek:
a) imię (imiona) i nazwisko (nazwiska),
b) datę i miejsce urodzenia,
c) informację o obywatelstwie,
d) informację o płci,
e) adres zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
f) numer ewidencyjny Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji
Ludności (PESEL) – w przypadku gdy został nadany;
2) obraz linii papilarnych obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka
rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa;
3) nazwę organu, który je wydał;
4) datę zarejestrowania pobytu – w przypadku zaświadczenia o zarejestrowaniu
pobytu, lub datę wydania karty pobytowej;
5) datę upływu terminu ważności zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub
karty pobytowej;
6) fotografię obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny
obywatela Zjednoczonego Królestwa;
7) adnotację „Art. 50 TUE, Art. 18 ust. 4 Umowy Wystąpienia”;
8) adnotację „Art. 50 TUE – pracownik przygraniczny” – w przypadku
zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu wydanego obywatelowi
Zjednoczonego Królestwa będącemu pracownikiem przygranicznym,
o którym mowa w art. 9 lit. b Umowy Wystąpienia, korzystającym
z uprawnień pracownika w zakresie wjazdu i pobytu na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Niezależnie od danych, o których mowa w ust. 1, zaświadczenie
o zarejestrowaniu pobytu lub karta pobytowa może zawierać podpis obywatela
Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego
Królestwa oraz zakodowany zapis danych osobowych, o których mowa
w ust. 1 pkt 1 lit. a–d lub pkt 5.
3. W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej nie
umieszcza się podpisu ich posiadacza, gdy są one wydawane:
1) osobie małoletniej, która nie ukończyła 13. roku życia do dnia złożenia
wniosku o wydanie zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty
pobytowej, lub
2) osobie, która z powodu swojej niepełnosprawności nie może złożyć podpisu
samodzielnie.
4. W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej nie
umieszcza się obrazu linii papilarnych, jeżeli:
1) dokument jest wydawany osobie, od której pobranie odcisków linii
papilarnych jest fizycznie niemożliwe, lub
2) odstąpiono od osobistego stawiennictwa na podstawie art. 65c ust. 3 lub
art. 65f ust. 3.
5. W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej nie
umieszcza się danych, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. e, gdy obywatel
Zjednoczonego Królestwa lub członek rodziny obywatela Zjednoczonego
Królestwa nie zameldował się w miejscu pobytu czasowego trwającego ponad
2 miesiące.

Art. 65e. 1. Obywatel Zjednoczonego Królestwa odbiera osobiście
zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu po okazaniu ważnego dokumentu podróży
lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i obywatelstwo.
2. Członek rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa odbiera osobiście
kartę pobytową po okazaniu ważnego dokumentu podróży.
3. W przypadku gdy zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu lub karta
pobytowa zostały wydane osobie małoletniej, która nie ukończyła 13. roku życia
do dnia ich odbioru, albo osobie ubezwłasnowolnionej całkowicie, odbioru
zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej dokonuje
odpowiednio rodzic, opiekun prawny albo kurator, po okazaniu ważnego
dokumentu potwierdzającego jego tożsamość.
4. Odbiór zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej
wydanych osobie ubezwłasnowolnionej całkowicie albo małoletniej, która do dnia
złożenia wniosku o zarejestrowaniu pobytu lub wydanie karty pobytowej
ukończyła 6. rok życia, wymaga obecności tej osoby.
5. Przed odbiorem zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty
pobytowej sprawdza się za pomocą czytnika elektronicznego, czy dane osobowe
w nich zamieszczone są zgodne ze stanem faktycznym.
6. W przypadkach, o których mowa w art. 65c ust. 3 lub art. 65f ust. 3,
odbioru karty pobytowej może dokonać pełnomocnik na podstawie
pełnomocnictwa szczególnego do odbioru tego dokumentu, po okazaniu
dokumentu potwierdzającego jego tożsamość. Przepisu ust. 5 nie stosuje się.
7. Osoba odbierająca zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu lub kartę
pobytową potwierdza ich odbiór podpisem składanym na formularzu wniosku o ich wydanie.

Art. 65f. 1. Wniosek o wymianę lub wydanie nowego zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu lub nowej karty pobytowej składa się osobiście.
2. Wymóg osobistego stawiennictwa w chwili złożenia wniosków, o których
mowa w ust. 1, nie dotyczy małoletniego obywatela Zjednoczonego Królestwa lub
członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa, który do dnia złożenia
wniosku nie ukończył 6. roku życia.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym ze względu na stan
zdrowia obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa, można odstąpić od wymogu osobistego stawiennictwa,
o którym mowa w ust. 1.
4. Do wniosku o wymianę albo wydanie nowego zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu lub nowej karty pobytowej dołącza się aktualne fotografie
obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa.
5. Wnioski, o których mowa w ust. 1, w przypadku obywatela Zjednoczonego
Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa będącego:
1) osobą małoletnią – składają rodzice lub ustanowieni przez sąd lub inny organ
opiekunowie albo jeden z rodziców lub ustanowionych przez sąd lub inny
organ opiekunów;
2) osobą ubezwłasnowolnioną całkowicie – składa opiekun ustanowiony przez
sąd lub inny organ;
3) osobą małoletnią bez opieki – składa kurator.
6. Organ właściwy do wymiany lub wydania nowego zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu lub nowej karty pobytowej pobiera od obywatela
Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego
Królestwa, który składa wniosek, o którym mowa w ust. 1, odciski linii
papilarnych.

Art. 65g. Do odbioru nowego zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub
nowej karty pobytowej stosuje się przepisy art. 65e.

Art. 65h. 1. Minister właściwy do spraw wewnętrznych określi, w drodze
rozporządzenia:
1) wzory:
a) formularza wniosku o zarejestrowanie pobytu obywatela Zjednoczonego
Królestwa,
b) formularza wniosku o wydanie karty pobytowej członkowi rodziny
obywatela Zjednoczonego Królestwa,
c) formularza wniosku o wymianę lub wydanie nowego zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu,
d) formularza wniosku o wymianę lub wydanie nowej karty pobytowej,
e) formularza zgłoszenia utraty lub uszkodzenia zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej,
f) zaświadczenia o utracie lub uszkodzeniu zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej,
g) zaświadczenia o zwrocie zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub
karty pobytowej,
h) zaświadczenia potwierdzającego zatrzymanie zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej,
i) zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu,
j) karty pobytowej;
2) dokumenty, które dołącza się do wniosku o zarejestrowanie pobytu lub
wydanie karty pobytowej;
3) liczbę fotografii i szczegółowe wymogi techniczne dotyczące fotografii
dołączanych do wniosku o zarejestrowanie pobytu, wniosku o wydanie karty
pobytowej, wniosku o wymianę lub wydanie nowego zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu i wniosku o wymianę lub wydanie nowej karty pobytowej;
4) sposób pobierania odcisków linii papilarnych od obywateli Zjednoczonego
Królestwa oraz członków rodzin obywateli Zjednoczonego Królestwa w celu
umieszczenia ich obrazu w karcie pobytowej;
5) sposób utrwalania danych umieszczanych w zaświadczeniu o zarejestrowaniu
pobytu lub karcie pobytowej i przekazywania ich w celu spersonalizowania
zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej;
6) sposób i tryb anulowania zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej.
2. W rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 1, minister właściwy do spraw
wewnętrznych uwzględni:
1) konieczność zapewnienia czytelności i kompletności wzorów, o których
mowa w ust. 1 pkt 1;
2) dane osobowe w zakresie niezbędnym do zarejestrowania pobytu, wydania
karty pobytowej, wymiany lub wydania nowego zaświadczenia
o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej.

Art. 65i. 1. Przy składaniu wniosku o wydanie dokumentu potwierdzającego
prawo stałego pobytu lub karty stałego pobytu jest wymagana obecność
małoletniego obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa, który do dnia złożenia wniosku ukończył 6. rok życia.
2. Od obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa ubiegającego się o wydanie dokumentu
potwierdzającego prawo stałego pobytu lub karty stałego pobytu, który do dnia
złożenia wniosku ukończył 6. rok życia, pobiera się odciski linii papilarnych.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym ze względu na stan
zdrowia obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa, można odstąpić od wymogu osobistego stawiennictwa,
o którym mowa w ust. 1.

Art. 65j. 1. W dokumencie potwierdzającym prawo stałego pobytu lub karcie
stałego pobytu umieszcza się:
1) następujące dane obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny
obywatela Zjednoczonego Królestwa, który złożył wniosek:
a) imię (imiona) i nazwisko (nazwiska),
b) datę i miejsce urodzenia,
c) informację o obywatelstwie,
d) informację o płci,
e) adres zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
f) numer ewidencyjny Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji
Ludności (PESEL) – w przypadku gdy został nadany;
2) obraz linii papilarnych obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka
rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa;
3) nazwę organu, który go wydał;
4) datę wydania;
5) datę upływu terminu ważności dokumentu potwierdzającego prawo stałego
pobytu lub karty stałego pobytu;
6) fotografię obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny
obywatela Zjednoczonego Królestwa;
7) adnotację „Art. 50 TUE, Art. 18 ust. 4 Umowy Wystąpienia”.
2. Niezależnie od danych, o których mowa w ust. 1, dokument potwierdzający
prawo stałego pobytu lub karta stałego pobytu może zawierać podpis obywatela
Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego
Królestwa oraz zakodowany zapis danych osobowych, o których mowa
w ust. 1 pkt 1 lit. a–d lub pkt 5.
3. W dokumencie potwierdzającym prawo stałego pobytu lub karcie stałego
pobytu nie umieszcza się podpisu ich posiadacza, gdy są one wydawane:
1) osobie małoletniej, która nie ukończyła 13. roku życia do dnia złożenia
wniosku o wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu lub
karty stałego pobytu, lub
2) osobie, która z powodu swojej niepełnosprawności nie może złożyć podpisu
samodzielnie.
4. W dokumencie potwierdzającym prawo stałego pobytu lub karcie stałego
pobytu nie umieszcza się obrazu linii papilarnych, jeżeli:
1) są wydane osobie, od której pobranie odcisków linii papilarnych jest fizycznie
niemożliwe;
2) odstąpiono od osobistego stawiennictwa, na podstawie art. 65i ust. 3 lub
art. 65l ust. 3.
5. W dokumencie potwierdzającym prawo stałego pobytu lub karcie stałego
pobytu nie umieszcza się danych, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. e, gdy
obywatel Zjednoczonego Królestwa lub członek rodziny obywatela Zjednoczonego
Królestwa nie zameldował się w miejscu pobytu czasowego trwającego ponad
2 miesiące.

Art. 65k. 1. Obywatel Zjednoczonego Królestwa odbiera osobiście dokument
potwierdzający prawo stałego pobytu po okazaniu ważnego dokumentu podróży
lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i obywatelstwo.
2. Członek rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa odbiera osobiście
kartę stałego pobytu po okazaniu ważnego dokumentu podróży.
3. W przypadku gdy dokument, o którym mowa w ust. 1 lub 2, został wydany
osobie małoletniej, która nie ukończyła 13. roku życia do dnia jej odbioru, albo
osobie ubezwłasnowolnionej całkowicie, odbioru dokumentu potwierdzającego
prawo stałego pobytu lub karty stałego pobytu dokonuje odpowiednio rodzic,
opiekun prawny albo kurator, po okazaniu ważnego dokumentu potwierdzającego
jego tożsamość.
4. Odbiór dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lub 2, wydanego osobie
ubezwłasnowolnionej całkowicie albo małoletniej, która do dnia złożenia wniosku
o wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu lub karty stałego
pobytu ukończyła 6. rok życia, wymaga obecności tej osoby.
5. Przed odbiorem dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lub 2, sprawdza się
za pomocą czytnika elektronicznego, czy dane osobowe w niej zamieszczone są
zgodne ze stanem faktycznym.
6. W przypadkach, o których mowa w art. 65i ust. 3 lub art. 65l ust. 3, odbioru
dokumentu może dokonać pełnomocnik na podstawie pełnomocnictwa
szczególnego do odbioru tego dokumentu, po okazaniu dokumentu
potwierdzającego jego tożsamość. Przepisu ust. 5 nie stosuje się.
7. Osoba odbierająca dokument, o którym mowa w ust. 1 lub 2, potwierdza
odbiór dokumentu podpisem składanym na formularzu wniosku o jego wydanie.

Art. 65l. 1. Wniosek o wymianę lub wydanie nowego dokumentu
potwierdzającego prawo stałego pobytu lub nowej karty stałego pobytu składa się
osobiście.
2. Wymóg osobistego stawiennictwa w chwili złożenia wniosków, o których
mowa w ust. 1, nie dotyczy małoletniego obywatela Zjednoczonego Królestwa lub
małoletniego członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa, który do dnia
złożenia wniosku nie ukończył 6. roku życia.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym ze względu na stan
zdrowia obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa, można odstąpić od wymogu osobistego stawiennictwa,
o którym mowa w ust. 1.
4. Do wniosku o wymianę albo wydanie nowego dokumentu, o którym mowa
w ust. 1, dołącza się aktualne fotografie obywatela Zjednoczonego Królestwa lub
członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa.
5. Wnioski, o których mowa w ust. 1, w przypadku obywatela Zjednoczonego
Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa będącego:
1) osobą małoletnią – składają rodzice lub ustanowieni przez sąd lub inny organ
opiekunowie albo jeden z rodziców lub ustanowionych przez sąd lub inny
organ opiekunów;
2) osobą ubezwłasnowolnioną całkowicie – składa opiekun ustanowiony przez
sąd lub inny organ;
3) osobą małoletnią bez opieki – składa kurator.
6. Organ właściwy do wymiany lub wydania nowego dokumentu
potwierdzającego prawo stałego pobytu lub nowej karty stałego pobytu pobiera od
obywatela Zjednoczonego Królestwa, który składa wniosek, o którym mowa
w ust. 1, odciski linii papilarnych.

Art. 65m. Do odbioru nowego dokumentu potwierdzającego prawo stałego
pobytu lub nowej karty stałego pobytu stosuje się przepisy art. 65k.

Art. 65n. 1. Minister właściwy do spraw wewnętrznych określi, w drodze
rozporządzenia:
1) wzory:
a) formularza wniosku o wydanie dokumentu potwierdzającego prawo
stałego pobytu obywatelowi Zjednoczonego Królestwa,
b) formularza wniosku o wydanie karty stałego pobytu członkowi rodziny
obywatela Zjednoczonego Królestwa,
c) formularza wniosku o wymianę albo wydanie nowego dokumentu
potwierdzającego prawo stałego pobytu,
d) formularza wniosku o wymianę lub wydanie nowej karty stałego pobytu,
e) formularza zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dokumentu
potwierdzającego prawo stałego pobytu albo karty stałego pobytu,
f) zaświadczenia o utracie lub uszkodzeniu dokumentu potwierdzającego
prawo stałego pobytu albo karty stałego pobytu,
g) zaświadczenia o zwrocie dokumentu potwierdzającego prawo stałego
pobytu albo karty stałego pobytu,
h) zaświadczenia potwierdzającego zatrzymanie dokumentu
potwierdzającego prawo stałego pobytu albo karty stałego pobytu;
2) wzór dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu i karty stałego
pobytu;
3) liczbę fotografii i szczegółowe wymogi techniczne dotyczące fotografii
dołączanych do wniosku o wydanie dokumentu potwierdzającego prawo
stałego pobytu, wniosku o wydanie karty stałego pobytu, wniosku o wymianę
lub wydanie nowego dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu
i wniosku o wymianę lub wydanie nowej karty stałego pobytu;
4) sposób pobierania odcisków linii papilarnych od obywateli Zjednoczonego
Królestwa oraz członków ich rodzin w celu umieszczenia ich obrazu
w dokumencie potwierdzającym prawo stałego pobytu lub karcie stałego pobytu;
5) sposób utrwalania danych umieszczanych w dokumencie potwierdzającym
prawo stałego pobytu lub karcie stałego pobytu i przekazywania ich w celu
spersonalizowania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu lub
karty stałego pobytu;
6) sposób i tryb anulowania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu
lub karty stałego pobytu.
2. W rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 1, minister właściwy do spraw
wewnętrznych uwzględni:
1) konieczność zapewnienia czytelności i kompletności wzorów, o których
mowa w ust. 1 pkt 1 i 2;
2) dane osobowe w zakresie niezbędnym do wydania dokumentu
potwierdzającego prawo stałego pobytu, karty stałego pobytu, wymiany lub
wydania nowego dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu lub
nowej karty stałego pobytu.

Art. 65o. Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu lub kartę stałego
pobytu, wydane obywatelowi Zjednoczonego Królestwa albo członkowi rodziny
obywatela Zjednoczonego Królestwa można unieważnić, w przypadku gdy
obywatel Zjednoczonego Królestwa albo członek rodziny obywatela
Zjednoczonego Królestwa opuścił terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na okres
przekraczający 5 lat.

Art. 65p. 1. Obywatelowi UE, który nie posiada prawa pobytu zgodnie
z art. 16 lub art. 18 lub nie zachował prawa pobytu w przypadku, o którym mowa
w art. 17, art. 19 ust. 1 i 3 lub art. 19a, może być wydana decyzja o wydaleniu
z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Członkowi rodziny niebędącemu obywatelem UE, który:
1) nie posiada prawa pobytu zgodnie z art. 18 lub art. 18a lub nie zachował
prawa pobytu w przypadku, o którym mowa w art. 19 ust. 2 i 3 lub art. 19a, lub
2) nie posiada prawa pobytu lub nie zachował prawa pobytu w przypadku,
o którym mowa w art. 19 ust. 3, w związku z wyjazdem z terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej obywatela UE lub obywatela Rzeczypospolitej
Polskiej, z którym przebywał na tym terytorium
– może być wydana decyzja o wydaleniu z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Ustawa o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin art. 65

Poprzedni

Art. 64. (uchylony).

Nastepny

Art. 66. 1. Obywatelowi UE lub członkowi rodziny niebędącemu obywatelem UE, którzy nie posiadają prawa stałego pobytu, może być wydana decyzja o wydaleniu z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w p...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin
  • Wejscie w życie 26 sierpnia 2006
  • Ost. zmiana ustawy 9 luty 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 10 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka