Art. 5. Do zadań punktu kontaktowego należy:
1) przyjmowanie wniosków o udzielenie informacji składanych przez podmioty,
o których mowa w art. 1 ust. 1 pkt 1, oraz udzielanie odpowiedzi na te wnioski;
2) przekazywanie wniosków o udzielenie informacji składanych przez podmioty,
o których mowa w art. 1 ust. 1 pkt 1, podmiotom uprawnionym, zgodnie z ich
właściwością, w celu udzielenia odpowiedzi na te wnioski;
3) przekazywanie podmiotom, o których mowa w art. 1 ust. 1 pkt 1, wniosków
o udzielenie informacji składanych przez podmioty uprawnione;
4) przekazywanie podmiotom, o których mowa w art. 1 ust. 1 pkt 1, informacji
w przypadku, o którym mowa w art. 11 ust. 1 pkt 2;
5) koordynowanie wymiany informacji;
6) przetwarzanie, w tym przechowywanie, informacji wymienianych w oparciu
o niniejszą ustawę.

Ustawa o wymianie informacji z organami ścigania państw członkowskich Unii Europejskiej, państw trzecich, agencjami Unii Europejskiej oraz organizacjami międzynarodowymi art. 5

Poprzedni

Art. 4. 1. W ramach struktury Komendy Głównej Policji wyznacza się komórkę organizacyjną pełniącą funkcję punktu kontaktowego do wymiany informacji między podmiotami uprawnionymi a podmiotami, o któ...

Nastepny

Art. 6. 1. Punkt kontaktowy, w celu realizacji swoich zadań, posiada bezpośredni dostęp do: 1) Krajowego Systemu Informacyjnego Policji; 2) rejestru PESEL; 3) centralnej ewidencji pojazdów; 4) ce...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 16 września 2011 r. o wymianie informacji z organami ścigania państw członkowskich Unii Europejskiej, państw trzecich, agencjami Unii Europejskiej oraz organizacjami międzynarodowymi
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2012
  • Ost. zmiana ustawy 6 luty 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 12 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka