Art. 5. 1. Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska prowadzi rejestr organizacji
zarejestrowanych w systemie, zwany dalej „rejestrem EMAS”.
2. Rejestr EMAS zawiera:
1) numer w rejestrze EMAS, składający się z oznaczenia „PL”, spacji, oznaczenia
województwa zgodnego z nomenklaturą określoną w przepisach wydanych na
podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej
(Dz. U. z 2020 r. poz. 443), poziomej kreski, trzycyfrowego numeru
porządkowego właściwego dla województwa, w którym mieści się siedziba
organizacji, oraz liczby porządkowej rejestru EMAS;
2) nazwę organizacji oraz oznaczenie jej siedziby i adresu;
3) datę rejestracji organizacji w rejestrze EMAS;
4) datę weryfikacji i walidacji;
5) uwagi dotyczące zawieszenia rejestracji organizacji w rejestrze EMAS;
6) uwagi dotyczące wykreślenia organizacji z rejestru EMAS;
7) deklarację środowiskową organizacji i jej aktualizacje.
3. Rejestr EMAS podlega aktualizacji w zakresie zawartych w nim danych i
deklaracji środowiskowych.

Ustawa o krajowym systemie ekozarządzania i audytu (EMAS) art. 5

Poprzedni

Art. 4. 1. Organami egzekwowania prawa, o których mowa w art. 2 pkt 26 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1221/2009 z dnia 25 listopada 2009 r. w sprawie dobrowolnego udziału org...

Nastepny

Art. 6. 1. Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska dokonuje wpisu organizacji do rejestru EMAS, na jej wniosek, po spełnieniu warunków określonych w art. 13 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 1221/2009. 2...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o krajowym systemie ekozarządzania i audytu (EMAS)
  • Wejscie w życie 29 września 2011
  • Ost. zmiana ustawy 29 luty 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 05 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka