Art. 56. 1. Każdy podmiot biorący udział w kampanii referendalnej może od
dnia rozpoczęcia kampanii referendalnej odpłatnie rozpowszechniać ogłoszenia
referendalne w programach nadawców radiowych i telewizyjnych.
2. Ogłoszeniem referendalnym jest reklama w rozumieniu art. 4 pkt 6 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2020 r. poz. 805), przygotowana przez podmiot, o którym mowa w ust. 1, i przekazana do
rozpowszechniania w ramach prowadzonej kampanii referendalnej.
3. Wysokość opłat pobieranych za czas rozpowszechniania ogłoszeń
referendalnych musi być jednakowa dla wszystkich podmiotów oraz ustalana
według cennika obowiązującego w dniu ogłoszenia uchwały lub postanowienia
o zarządzeniu referendum.
4. Do ogłoszeń referendalnych stosuje się przepisy o działalności reklamowej
w programach radiofonii i telewizji, z tym że czasu przeznaczonego na
rozpowszechnianie ogłoszeń referendalnych nie wlicza się do ustalonego
odrębnymi przepisami dopuszczalnego wymiaru czasowego reklam.

Ustawa o referendum ogólnokrajowym art. 56

Poprzedni

Art. 55. 1. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, po porozumieniu z Państwową Komisją Wyborczą, określi, w drodze rozporządzenia, tryb postępowania w sprawach podziału czasu rozpowszechniania audycji...

Nastepny

Art. 57. 1. Nadawcy nie ponoszą odpowiedzialności za treść rozpowszechnianych audycji referendalnych i ogłoszeń referendalnych. 2. Nadawcy nie mogą odmówić rozpowszechniania audycji referendalnych ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym
  • Wejscie w życie 17 kwietnia 2003
  • Ost. zmiana ustawy 10 sierpnia 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 11 12 2020
Komentarze

Wyszukiwarka